fredag, november 15, 2013

Face your fear-torsdag

Det er deilig å vite at det er fredag selv om jeg skriver torsdag. Fredag, fallera, og jeg har pakket til Fitness Convention. Men først torsdag nå, for det skulle være den tøffeste dagen i helvetesuka. I boken til Bertrand står det fullt av motiverende sitater som "Livet begynner der komfortsonen slutter, og Feel the fear and to it anyway. Yeah.. Grr! Og jeg kjenner at råheten strømmer på.

Torsdagen skulle brukes til å gjøre noe man fryktet,* så nå har jeg gjort noe kjempeskummelt. Det sto mellom å..
  1. spise sjokolade 
  2. ha sjokolade i skapet uten å spise den
  3. ha proteinbarer i skapet uten å spise dem
  4. ta på en edderkopp
  5. se en skummel film
  6. eller rulle til jobben på roller blades
Og gjett hva.

Fy filler, det var skummelt.
Jeg følte meg dødsrå.

Jeg gjorde det. Jeg rullet til jobben!

Jeg klamret meg til biler og busker for jeg klarte ikke å bremse, så det var virkelig skummelt. Med beskyttelse på hele meg, og likevel makspuls! Shit man. (Jeg falt en gang for lenge siden, jeg skylder på det.) Synd jeg ikke kunne ikke spise sjokolade, men det er fordi jeg må spise sunt hele uka. Sånn er reglene. Det har absolutt ingenting å gjøre med at det er 400 kalorier i 10 biter smågodt, eller at jeg ikke hadde klart å stoppe.

"Disse bitene tilsvarer over 400 kcal." Ingenting skummelt.
Rulleskøytene har dratt til rulleskøytehimmelen, og jeg drar snart til Oslo. Takk for seg, torsdag, og riktig god helg!

*Jeg skulle også være oppe hele natten, men det prøvde jeg ikke på. :-/

2 kommentarer:

  1. Ooh, DET hadde jeg også vært redd for! Rollerblades altså, jeg tryna stygt på blades uten beskyttelse i 2001, og knærne mine vil aldri bli de samme igjen. Blades-ene ligger stuet vekk i garderoben i gangen.

    Apropos edderkopper så har en av kollegaene mine en tarantella som kjæledyr, og når den skifter ham har kollagen min som "hobby" å legge denne på steder på jobb der vi kan finne den, i håp om å skremme noen. *fnis*

    Min høyt elskede farfar sa alltid at edderkopper er lykkedyr, så i min verden er edderkopper fredet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei fine! Jeg svarte på denne for lenge siden, men da med mobilen, og mobilen min er snart mindre verdt enn en edderkopp er. Jeg kunne aldri jobbet med kollegaen din. Shit man! Jeg måtte drept ham en dag han ikke ventet det. :-[

      Og ikke fredet heller her, men så skumle at de er vanskelige å drepe. :-/

      Har du hatt en fin helg? Jeg hadde håpet å treffe deg når jeg først var i nærheten. :-(

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...