fredag, desember 03, 2010

Treningsuken

Treningen er fortsatt tilfeldig etter hva som frister og hvem jeg får selskap med, så denne uken ble omtrent sånn:

- Fredag
Sats Bislett med Silje Mariela.
Øvelser: Bulgarsk utfall, markløft, ab-roll, tabata med frontbøy, husker jeg ikke mer.
Kommentar: Silje gikk automatisk inn i PT-rollen så det var en lærerik treningsøkt, og Sats Bislett var et lekkert senter. (Meget bedre enn Sats Ila som jeg testet på torsdagen.)
Ellers: Jeg hadde fått prøve en spennende fatburner (den het faktisk Poison) som var stappfull av koffein, så jeg var skjelven og svimmel, og fordi jeg kom rett fra lunsj med Hilde og Kanela og Silje der jeg spiste bare salat, påvirket av de andre som gjorde det, så var jeg tom for karbohydrater og energi.
Obs: Gangsperr i rumpa!

- Lørdag
Sats Spektrum.
Øvelser: Chins med og uten assistanse, skråbenk, benk, rygghev, husker ikke mer.
Kommentar: To chins for første gang! Nok et spennende senter.

- Søndag
Søndagen bar med meg en treningsbag hele dagen, men fikk aldri anledning. Fridag.

- Mandag
1 time tredemølle + Ass-attack + Six-pack-attack på SiS Treningssenter + 1 time tur.
Øvelser: Bare nye øvelser med kroppsvekt og mange repetisjoner.
Kommentar: Kule timer! Jeg var sikker på at jeg skulle få historiens gangsperr etter nokså tøffe timer med en stor svart mann, men det fikk jeg ikke. SiS er også et nydelig senter.

Mister Six-pack-attack.

- Tirsdag

1 time tredemølle + helkropps på SiS med en av mødrene fra barnehagen + 1 time tur.
Øvelser: Alt som er til helkropp.
Kommentar: Vi brukte apparater med sånne knapper til å trykke inn ønsket motstand og det gjorde økten mye mer effektiv enn når man ellers må finne vekter og vente på at benken er ledig. Det var også en fin avveksling å kunne trene uten å tenke, i og med at apparatene låser bevegelsesbanen. Positivt!

- Onsdag

Bryst og armer med PT på Toppform + 1/2 time tredemølle.
Øvelser: Benk, skråbenk, dips, tricepsnedtrekk, kabelbiceps og biceps curl.
Kommentar: Dette var den siste PT-økten og den var ganske enkel i forhold til de forrige, fordi jeg har så mye armer allerede at vi tillater oss å nedprioritere dem, så fra nå av skal jeg i teorien trene strukturert etter nytt fint program.

- Torsdag
Bodypump x 2
Kommentar: Nytt program her også, det var kjærkomment.

Generelt:
Full av energi for tiden! Jeg pleier aldri å løpe men nå løper jeg gjerne en time på mølla før jeg trener, hva er det for noe? Treningstilskudd akkurat nå er bare glutamin og det skal vel ikke gi så mye energi. (Jeg kan spise rent glutamin med teskjeer nå, det smaker ikke vondt lenger.)

To do:
Balibas utfordring har frist 5. desember hvis jeg ikke husker feil. I dag skal jeg ha bodypump og jeg vet ikke om jeg orker 100 knebøy og 100 brystpress hverken før eller etter, men kanskje i morgen. Hvilken dato er det i dag? Jeg har ingen julekalender som passer på.

Neimen?!
Jeg må ha blandet sammen to uker her! Jeg er helt desillusjonert av eksamentåke og bursdagståke for dette ble bare rot. Jeg vet at jeg har vært på en Les Mills workshop og det skjedde på en lørdag, så da må dette være en samling av to treningsuker med noen blanke hull i hukommelsen? Shit, så tøysete, men det får så være. Nå skal jeg lese videre.

14 kommentarer:

  1. Sats Ila ruler jo!!
    Du må bare bli glad i stedet og se sjarmen i det nedslitte lagerbygget på 4 etasjer og bli glad i alle trapper, kroker og kriker;)

    SvarSlett
  2. Det eneste jeg kan se som hjelper må være at du går der. :)

    SvarSlett
  3. What's up med all denne løpingen, er det maratonplanene som er tatt opp?

    SvarSlett
  4. Neeei, tøyseguri, du er fortsatt løpedronningen. <3

    Det er mye kjekkere å løpe litt når man ikke har mål og mening men bare bra musikk på øret. Eller nå har jeg øvd på bodypumpprogram og teller 1-2-3, 1-2-3 helt til bodypumptimen er over. Og så er det godt og varmt på senteret.. og ingen sadistiske tendenser.. Bare kos! Men det vet vel du alt om. ;)

    SvarSlett
  5. salatspiseren :)05 desember, 2010 19:37

    de små spiste Hilde og Heidi som satt og pelte i hver sin grønne salat slik at du ikke turte å spise burgeren du hadde så lyst på ... ;) ??
    Dumt å dra på cafe med slike småspiste musespisende jenter uten apetitt vettu..

    SvarSlett
  6. Heei salatspiser!

    Du kunne vært både Heidi og Hilde men fordi du er så kvass og ironisk og stresser med skrivefeil så er du selvfølgelig Heidi. <3

    Det VAR litt dumt av meg, men når man er siddis i storbyen så er det best å ikke drite seg ut, og det var absolutt verdt en dag med dårlig blodsukker. Kafeen var genial og dere tre er de søteste som finnes. :*

    SvarSlett
  7. IKKE bra!! Du hadde rett hele tiden. :D

    SvarSlett
  8. I was wondering if you ever considered changing the page
    layout of your blog? Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or 2
    images. Maybe you could space it out better?

    Check out my web-site; the top dating sites

    SvarSlett
  9. I have really learned result-oriented things through the blog post.
    Also a thing to I have recognized is that usually, FSBO sellers will
    probably reject you actually. Remember, they'd prefer never to use your expert services. But if anyone maintain a steady, professional partnership, offering support and staying in contact for around four to five weeks, you will usually be able to win interviews. From there, a house listing follows. Thanks

    Feel free to surf to my blog post :: facebook of sex

    SvarSlett
  10. Just desire to say your article is as astonishing.
    The clarity in your post is simply great and i could assume you are an expert on this subject.
    Well with your permission allow me to grab your feed to keep updated with
    forthcoming post. Thanks a million and please keep up the rewarding work.



    Here is my homepage facebookofsex

    SvarSlett
  11. Hey there! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my iphone 4. I'm trying to find a template or plugin that might be able to fix
    this issue. If you have any recommendations, please share.
    Many thanks!

    My website - italian dating

    SvarSlett
  12. You really make it appear really easy with your presentation but I
    to find this matter to be actually one thing that I feel I would never understand.
    It kind of feels too complex and very wide for me. I am looking forward to your
    next submit, I will try to get the hang of it!

    Also visit my homepage ... facebook for sex

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...