onsdag, desember 08, 2010

Hva har Cecilie Skog gjort?

Cecilie, Cecilie, Havregrøt, Cecilie, Cecilie..

Dette er oversikt over søkeord på bloggen (det er dette jeg driver med mellom tekoppene når jeg endelig er fulltids student før eksamen) og plutselig handler alt om Cecilie Skog! Hadde jeg skrevet om bare henne ville jeg hatt utrolig mange lesere for det har ramlet inn lesere de siste dagene som vil lese om henne. Åh, så dumt å måtte skuffe dem. Jeg burde skrive mer om søteste Cecilie, men jeg fikk aldri sett Skal vi danse, jeg har ikke tv og jeg leser ikke andre aviser enn Stavanger Aftenblad, så nå er jeg selv veldig nysgjerrig på hva som har skjedd. Det kan se ut som hun skal designe klær for Bergans?

Velvel. Søkeord er uansett utrolig morsomt, så hva søker de andre på?

Akkurat.

Dette er ikke tull, jeg har ikke så god tid at jeg lager lister på egenhånd.

Og hva finner de her?

"Jeg håper noen ber oss på fest sammen snart."

Tips til blogg med masse treff blir følgende hotte tema:

  • Dagens outfit
  • Spiseforstyrrelser
  • Cecilie Skog
Det fantes ett kult søkeord langt nede på listen: Gul grøt.

Tenk det! Er det en grøt med safran? Eller en Luciagrøt? You make my day, Google analytics!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...