fredag, desember 24, 2010

Julepresang!


Er det noen som vil ha hyttebonger til DNT Oslo og Omegn? Send meg en mail med adresse så deler jeg villig vekk. Jeg kommer til å tilbringe hele neste år (omtrent!) på fjellet som turleder i DNT og får betalt i knekkebrød og hermetikk og hyttebonger som jeg ikke klarer å bruke. Bongene kan brukes til gratis netter på alle ubetjente hytter eller for 90% rabatt på betjente hytter. Hyttene finnes i Jotunheimen, i Oslomarka, på Rondane, på Hardangervidda, på Breheimen, og rundt omkring. Det er mange å velge mellom.


Takk for et fint år med mye god underholdning og god jul til alle sammen!

8 kommentarer:

  1. Ja takk, gjerne, dersom disse kan brukes på turer uten turledere? :D

    Forbereder litt farting hit og dit på nyåret nemlig....

    SvarSlett
  2. Jaa, jeg vil veldig gjerne ha! :)

    Vil ut på så mange turer som mulig til neste år, og da kan en bong eller to varme et fattig studenthjerte :)

    SvarSlett
  3. Supert! Og klart de brukes uten turledere. Men dere må sende meg adressen deres. :D

    E-post er chassi44@hotmail.com hvis dere ikke vil ha adresser liggende ute på nettet.

    Fortsatt god jul begge to!

    SvarSlett
  4. Må man være medlem av DNT for at disse bongene skal "funke"?

    Hvis ikke sier jeg "ja takk!" Elsker friluftslivet :)

    SvarSlett
  5. Hvis du ikke er medlem blir det faktisk ENDA mer penger å spare for deg for du ville jo ellers betalt mye mer for hyttenettene. Vet du at bongene bare gjelder for Oslo og omegn? Jeg spør alle om det men du skal i alle fall få hvis du bare sender adressen på mail. :)

    SvarSlett
  6. Jeg har fått flust med mail på bongene og sender dem ut nå. Hvis dere fortsatt vil ha så SEND MEG MAIL MED ADRESSE!

    SvarSlett
  7. Må spare en til Hardangerviddeturen vår!!! :)<3

    SvarSlett
  8. Lurt!! Jeg har spart flere jeg. :D

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...