tirsdag, mars 16, 2010

Sol og snø på 17. mai

Det er dags for å melde seg på skitur over Hallingskarvet i Kristi Himmelfartshelgen! Værsgod, her er link: Skitur over Hallingskarvet.

Fjellsportgruppen i Stavanger Turistforening sørger for at alle kommer fram og har nok appelsiner i bagasjen. Vi starter fra Finse, overnatter først på Finsehytten eller i telt i nærheten, før turen går over Hallingskarvet og til Ustaoset for toget hjem igjen. Man kan bli med fra både østlandet og vestlandet, og jeg ser for meg at det blir en typisk ski-i-shorts-tur. Hiv seg på!

10 kommentarer:

  1. Å, det kan jeg tenke meg er en vakker tur! For alle nivåer? Jeg har ikke hatt ski på beina på 15 år =P

    Har sniklest her en god stund, så sier hei først nå ;)

    SvarSlett
  2. Hei! Så kjekt at du sier hei! :)

    Det står "krevende" på nettsidene, men jeg tror ikke det skulle være vanskelig for supersterke du. Jeg har gått lite selv også i det siste, så jeg satser på at det ikke er så krevende egentlig.

    Ha en deilig dag!

    SvarSlett
  3. Jeg skal seriøst forsøke og lure inn den turen i timeplanen min..

    SvarSlett
  4. FETT!!! Håper timeplanen lar seg lure! :D

    SvarSlett
  5. Hei hei :)

    Jeg bare lurte på hva som var målet med dietten din?
    Nyskjerrig sjel!


    Lykke til :)

    SvarSlett
  6. Sv: Kjekt at du deltar med ditt beste tips, det blir trekning før påske!:)

    SvarSlett
  7. Psstt, jeg fikk pakke i posten idag, uten avsender og ansvarstaker,
    MEN, siden du er den eneste jeg vet som skryter av Bergans hodeplagg i overflod - retter jeg en overasket (og glad) finger denne veien.

    Takk så mye - hvis du lukker øynene - og ser for deg Keith Richards med solbriller og leppestift - vet du hvordan den passet :-)

    SvarSlett
  8. Hei, fine Kristine!

    Det er nok en miks av drømmen om synlige magemuskler og spennende eksperiment. Men hele dietten er nokså impulsiv, ettersom jeg hadde ventet å bare få noen kostholdstips da jeg endte opp med en punktvis diett med måltider målt i vekt og nulltoleranse for fett og melk og sukker. Stor klem!

    SvarSlett
  9. Hei Ingalill!

    Jeg sto altså på postkontoret og pakket pakken mens jeg hentet pakken fra deg og mor ventet i bilen. Uff, og så skrev jeg ikke avsender engang! Tanken var å legge med et kjempekoselig brev så klart.

    Jeg har tatt i bruk alle luene allerede så jeg håpet du kunne bruke et pannebånd på løpeturene dine. Du hadde fortjent et helt antrekk egentlig, så fantastisk koselig som du er!

    Ha en kjempefin kveld! Klems!

    SvarSlett
  10. Helt enig (hehe), inkludert ski og sykkel, fører Bergans det?

    Neida, Pannebånd er utmerket på vårlige joggeturer så tusen takk igjen.

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...