torsdag, juni 10, 2010

Har jeg fått med meg alle?

Hello lovelies! Vil dere søte-snille se over listen under og tipse meg om det er flere blogger jeg burde følge? Det ble bare en bildeliste fra Bloglovin, men om dere leser med lupe eller klikker på bildet så ser dere linkene også.


Jeg koser meg dønn ihjel med alle disse og ligger omtrent våken om natten i tilfelle en av dere plutselig oppdaterer, men hvis dere ikke vil oppdatere enda oftere så kan jeg godt oppdatere listen min. Jeg sjekker min bestevenn Telefonen omtrent tusen ganger daglig, som når jeg sykler eller pusser tennene, og jeg nileser når jeg spiser, så jeg er dønn avhengig. Ingen vei tilbake.

Den jeg koser meg aller mest med er Linnea sin, så alle som ikke har prøvd den bør prøve. Gidd å bare lese om trening hele dagen. ;) Hunden til moren til Linnea har også en blogg, den heter Hjertesukk fra gulvteppet og er superfin, men ellers går det i treningsblogger her også. Og av alle ting, amerikanske grøtblogger. Grøtblogger altså, med nydelige navn som Oatmeal Diaries. Perfekt. Hvor mange blogger har dere forresten på deres lister? Jeg fikk 29.


Til Ingvil: Jeg savner den om hun som har bodd i Kina og Taiwan. :S

17 kommentarer:

  1. Leser du ikke bloggen til Kristine Weber? *Sjokkert*

    Ellers så ser jeg at du leser mange av de samme bloggene som meg. Du har god smak med andre ord ;D

    Også er jeg litt stolt over at jeg husket å skifte avsender i ditt fantastiske kommentarfelt ;)

    SvarSlett
  2. Også var jeg plutselig ikke så stolt lenger. Jeg klarte jo jammen å overse kriweb.no i lista.

    På tide med nye linser?

    SvarSlett
  3. Tøysekopp. :)

    Kriweb står på listen, men om jeg skal være veldig ærlig så har jeg gått lei av eggehvitefluff og rare proteinkaker for lenge siden og ville uansett aldri giddet å lage disse rare rettene. Nei, da er det MYE kjekkere å lese om havregrøt hos deg! Men takk for tips!!

    SvarSlett
  4. Jeg storkoser meg også med Linnea sin blogg! Oppdaget den nylig, så har heldigvis en del gamle innlegg å pløye gjennom...

    SvarSlett
  5. Kult!! Jeg venter på boken. :)

    Og så koser meg stort med bloggen din mens jeg venter. ;)

    SvarSlett
  6. Åj.. Kanskje jeg også må følge blogger på den måten :P
    Jeg har vel for det meste bare lagt bloggene jeg leser i på bloggen min, sånn at jeg har de lett tilgjengelig.

    SvarSlett
  7. God kveld i stuen! Hva synes du om denne? http://closetcooking.blogspot.com/2008/01/oatmeal.html

    SvarSlett
  8. Wooaa! Jeg hopper opp og ned av glede!!

    Egentlig sitter jeg faktisk ved kjøkkenbordet og spiser kokoshavregrøt ut av et peanøttsmørglass.. Men. Haha! Men inni meg! Inni meg hopper jeg opp og ned av glede. Det ble bare bedre og bedre, o fryd.

    Det store spørsmålet blir: klarer vi å oversette disse fantastiske oppskriftene til ernæringsmessig sunt og idiotsikkert? :P

    SvarSlett
  9. Beate: Hei! Det bør du prøve! Det blir som å få alle sine ynglingsblogger servert som en eneste nettavis. Nå oppdaterte jeg listen min og nådde 30. Takk! ;)

    klemklem!

    SvarSlett
  10. Hehe. Jeg sitter (les: ligger) å funderer på det selv. Han er glad i mye sirup og brunt sukker! Men det blir nok vei i vellinga ;)

    Er det litt peanøttsmak igjen fra glasset? Eller er det gammelt og "ihjelvasket"?

    SvarSlett
  11. Haha! Du kan vente deg bildedokumentasjon! Det var igjen en passelig spiseskje og det fungerte som bare juling. Man fikk liksom velge mellom mye peanøttsmak på en gang (skrape langs kanten) eller passelig (røre rundt som vanlig). Havregrøtnirvana level 1.

    Blir en kjip havregrøt til frokost i morgen med bare kakao..

    SvarSlett
  12. Siste før jeg tar natta:

    http://www.danispies.com/archives/breakfast/strawberry-vanilla_protein_oat.php

    http://www.danispies.com/archives/breakfast/spinach_oats.php

    http://www.danispies.com/archives/breakfast/chocolate_and_peanut_butter_oa.php

    Kort sagt. Danispies. Nattinatt :)

    SvarSlett
  13. Clean eating, så genialt!! Story of my life!

    Du skulle hatt en klem! Tusen tusen takk. Hold meg oppdatert hvis du rekker å teste dem før meg.

    Håper du får en super fredag!

    SvarSlett
  14. Min blogg! :D Men den er nok fryktelig kjedelig i treningsverdenen. ;)

    SvarSlett
  15. Eg trur det var like greit eg aldri gjorde programmering til det eg måtte holde på meg til daglig. Denne elendige kommentarboksen vil ikkje en gang la meg legge inn en link-tag uten å syte om at eg gjør det feil.
    Her er dama som har vært i kina: http://namehao.blogspot.com
    Når du lurer på hvilken bok du skal lese finner du alltid noen tips her: http://glambibliotekaren.blogspot.com

    God helg til deg, her har eg akkurat sagt opp jobb og signert den nye. Statsansatt for life ;-)

    SvarSlett
  16. Lille tiger: klart du skal på lista! Var det noe jeg trengte så var det vel fine treningsfrie grublerier. Takk for tipset!

    Imy: tusen takk, jeg klasker inn begge to. Og som nettopp sagt: high five til oss, vi ruler gata i dag. Glad i deg! God helg!

    SvarSlett
  17. Heia!
    Helt tilfedlig at jeg fant bloggen din og vil bare si hei og flott blogg!!
    Herlig med freshe peeps som blogger om trening, ditt og datt!
    Stå på- det er det vi jenter kan best :)
    Marie - enda en treningsblogger !

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...