tirsdag, april 01, 2014

Martin og meg

Flere av dere har merket at jeg har hengt mye med en som heter Martin nå i det siste. Selv om jeg bor alene så har jeg ikke vært så veldig alene akkurat. Fy filler som verden kan overraske! Martin og jeg har kjent hverandre siden han jobbet på Elixia, men så plutselig gikk vi fra å være venner til å bli kjærester. Vi har det utrolig gøy sammen, og vi vil liksom alt det samme, og.. Og livet er bra altså! Den lille østlendingen har blitt byttet ut med en ny liten østlending.

And his name is Martin.
Så jeg håper dere vil ta godt i mot ham. Jeg har ikke tenkt å flytte til Oslo ennå, men vi er veldig lykkelige sammen. Chassi pluss Martin er lik sant. Håper dere andre har det like bra! Hurra for våren!!

Happy times. Trener Martins bikiniprogram.

22 kommentarer:

  1. Du altså. :P du lurer ikke meg!
    Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. TøysePia. Tror du ikke jeg har sjangs på Martin?

      Slett
    2. Nei, jeg har ikke det. Veldig hyggelig at du kjenner meg så godt at du skjønner en aprilspøk i alle fall! :D

      Slett
  2. ikke meg heller, men for en booood! Tipper du kan vise magen din anytime, ser ut som vaffelkuren funker fint.

    SvarSlett
    Svar
    1. Yeah-hey! Var jeg ikke happy allerede så ble jeg det I ALLE FALL nå! Men magen min viser jeg bare til Martin. Jeg kan ikke matche den minste østlendingen sin, men kanskje jeg kan matche hans når han ikke er på torskediett før tv2-sendinger.

      Slett
    2. (Aldri sett magen til Martin, nei.)

      Slett
    3. er det en tv-fyr? (har ikke tv og er dermed ute av den innerste krets hva populærunderholdning angår)
      Jeg vil også ha muskler, skriker hodet mitt når jeg ser bildet av deg. OMG, jeg som bor 50 meter fra treningen og alt. I will try to be good, men føkkings plantarfascitt.

      Slett
    4. Martin er kombinasjonen av Tande P's lille Martin og Arnold Schwarzenegger. Han er på tv2 og viser styrkeøvelser, skriver for shape-up og skriver treningsbøker - alt i en alder av 16 år.

      Damn you, plantarfascitt! Jeg har også hatt det. Arg, Kom hit og tren heller.

      Slett
  3. Du ser STUNNING ut! Så altså. Martin? DET hadde jeg ikke trodd...

    Puss och kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Thi-hi-hi-hi-hi. Takk! :D

      Martin er rebound. Jeg slår opp med Martin og maler møblene hvite igjen hvis du ombestemmer deg. Det vet du. ;)

      Slett
  4. Jøss, forresten. Fine damen! Pec-kløft og greier! Råflott, er du. Hva er hemmeligheten?
    Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, dere er så greie. Hemmeligheten bak pec-kløft, som forresten var et nytt og veldig kult ord, - mye kulere enn pushup-kløft, er.. Bodypump.

      Slett
    2. Aprilsnarr!
      Hemmeligheten er havregrøt.

      Slett
    3. Når jeg vet hvor pen du er selv, Pia, så teller det bare enda mer at du sier så fine ting. <3

      Slett
    4. Bodypump! Haha :D havregrøt ja. Det kan jeg også få til! :D

      (Imorra blir det overnight oats med zucchini og vaniljeprottis til lunsj. Zoats, altså. )
      Nattapuss fra Pia

      Slett
    5. Må du gi deg, er du så kul?? Jeg vet ikke hva zucchini er en gang! Føler på meg at det er små squash som jeg bare har hørt om på Sopranos og ingen andre steder. Bilde, bilde!

      God natt til deg også.

      Slett
  5. Martin er fullstendig uinteressant, se på den dama! Wow, du ser bra ut og kombinert med et stort hjerte, er du gull verdt! Hjerte, hjerte, hjerte.


    Løpejenta.

    SvarSlett
    Svar
    1. God morgen! Nå gjorde du morgenen særdeles god her hos meg i alle fall. Takk, snille!

      Hjerte hjerte tilbakers!

      Slett
  6. Ta nå heller kjæresten - hun er mye finere enn Martin ;-)
    Jeg liker at du trener Bikiniprogrammet. Bikinifitness neste? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra tips! Og det tviler jeg ikke på, at hun er eenda litt flottere altså.

      Bikinifitness neste - game on!

      Slett
  7. haha mindblowing det var bare tull ja?
    datt nesten ut av senga her

    sidne eg så det i da gog ikkje i går
    men du ser jo sprudlende flott ut ialefall

    :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ho ho. :)

      Ser deg snart i Stavanger! God tur.

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...