søndag, april 20, 2014

Siste innspurt!

Så hva fikk dere i egget?? Jeg fikk alt jeg ønsket meg og enda mer. Proteinbarer, tyggegummi, nøtter og favorittnøttesmøret.., og en tur til Sverige! Jeg har vært i Sverige. Så jeg var i alle fall fornøyd.

F.O.R.N.Ø.Y.D!

Jeg har spist litervis av svensk cottage cheese med masse kakao i (det er akkurat som Ben & Jerry-is! den med klumpene, you know), og påskeegget har jeg spist så klart, men ellers har jeg gjort svært lite. Og påsken er ikke over før fotballfruen har sluttet å kose seg, så her er vi ennå på ferie. Uten bilder og egen pc, så dette er bare for å si hei.


Egget mitt lignet forresten på fotballfruen sitt, men uten melkesjokoladen.
Det er så sykt mange påskeselfies på facebook nå at dere trenger ikke mer allikevel. Det går i ølglass på terrassen, og vinglass på terrassen, og sol og snø og sol og sjø. Og barn i snø og påskeegg. Ja.


Sol og sjø her også.
Men jeg legger ut min egen påskeselfie - hentet fra facebook. Noen timer uten solkrem på Fondsbu, og vips! Solbrent. Verdens største lueskille. Jeg har flasset av hele ansiktet mitt siden da.

Good times.

Det skulle vært påskeferie for alltid! Må tenke positivt. Jeg har flere ting å glede meg til:
  1. Snart hjem til pc-en
  2. Graut har kommet på norsk (med en nokså norsk tittel)
  3. Game of thrones sesong 4
  4. Sunny på besøk i helgen
  5. Og hello, vi får en masse frihelger i mai
Dette går bra. God påske! Siste innspurt!

10 kommentarer:

  1. Så hærlig at du fikk et påskeegg (og en tur) som falt i smak :D Jeg og typen så got e2 i går. It was pretty epic! :D kos deg på siste fridagen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Got e2, jeg må ha gått glipp av noe. Skal sjekke! Og takk det samme til deg! <3

      Slett
  2. Siste innspurt i kosingen! Nå har jeg brukt opp all kosen og vet ikke hva jeg skal finne på for å få tiden til å gå. Nå vil jeg jobbe!

    Hvor du er god, C, jeg håper påsken din var så god som den ser ut til og at du er rikelig restituert etter turen. Den ser jaggu bra ut!
    Det eneste skumle med at påsken er ferdig er at det blir eksamen om null komma svusj.
    Jeg gleder meg m A s s E til september, for tenk.
    Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Vil du JOBBE, fine Pia? Er det fordi du har lest? Kjip ferie? :-/

      Jeg gleder meg helt vilt til september, og jeg syns at du er übergod som sier så mye fint. Hva tid er eksamen? Jeg skal krysse alle fingre. <3

      Slett
    2. Ferien var sårt tiltrengt igrunn, masse hvile og kos med voffen. Og såpass lang at jeg nå gleder meg til å få fart på arbeid igjen - bare positivt altså :)

      Eksamen er sist i juni! Masse tid til å krysse fingre, utsette lesingen og begynne påny. <3
      Puss fra Pia

      Slett
    3. Godt å høre. Innen juni har jeg krysset alle fingre og tær og alle bananene jeg kan finne i mils omkrets. Dette går bra! Og så er det ferie og så ses vi. :D

      Puss tilbakers!

      Slett
  3. HURRA. Någe har skjedd. jeg kan kommentere igjen!

    Tusen takk for en nydelig påske. Som jeg har kost meg. Og så mye kjekt i vente! Hurra!

    Puss och påskekram

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk selv. Takk takk takk, som jeg sa i konfirmasjonstalen. Jeg har kost meg i bøttevis og håper vi kan kose oss mer framover. Hurra! Puss på deg <3

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...