lørdag, september 18, 2010

Markløftmysteriet

Hei igjen! Jeg tar en lesepause. Eller "lesepause." Først en pause for å trene faktisk, og så en pause for å legge ut filmen.


Mmm, tyggis.

Vel har jeg tatt lite markløft i mitt liv, men jeg er dessverre så dårlig på markløft at de blir utført helt forskjellig hver eneste gang. Noen ganger har jeg strake bein og noen ganger gjør jeg knebøy omtrent, men det verste er nok at jeg krummer ryggen.

I dag lånte jeg et belte for å ikke krumme ryggen men da ble det enda lettere å ikke bry seg om den så jeg ser jo at jeg gjør det likevel. Og hva er da vitsen.

Der er Silje og Tor Herman igjen.

Tor Herman var fornøyd med seks reps på 300 kilo for han pleide bare å ta fem. Jeg tror det var fem, men, I must say, det kan også ha vært noe helt annet for jeg har ingenting å relatere det til. 300 kilo, 400 kilo. Han kunne sagt 500 kilo for han er så flink.

Og sånn ser jeg ut når jeg er imponert.

Den flinke mannen skal ta med styrkeløftforeningens (eller styrkeløftklubbens) kroppsanalyseapparat til neste Toppformfrokost så da får jeg enda en kroppsanalyse om nøyaktig to uker.

3 kommentarer:

  1. "mmmm...tyggis" midt inni der...? ;)Aldri tatt så mye markløft selv her... :P Men oppdaga redcord i dag! <3 ARTIG!!! :D

    SvarSlett
  2. Du kan så si, fine du. :D

    Nå da? Jeg tygger jo som en gal!

    Redcord altså?! Få video!!!

    SvarSlett
  3. haha...får se... ;) Jeg er nok ingen filmer kjære du... :P Syns det er viktig at folk bruker sin kreative fantasi... :D

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...