torsdag, oktober 28, 2010

Snø snart!


Nå spikres DNT-programmet for vinteren og jeg har solgt sjela mi for å få så mange turer som mulig. Det virker som så at turlederne har møter høyt oppå fjellet, der vi drikker kaffe og spiser boller (neida), og diskuterer mulige turer som kan arrangeres. En ryttis kan for eksempel si Jeg trenger en turleder til å gå Blåsjøen Rundt, og da vil jeg si Meg, meg! Jeg kan smøre alle skiene og lage verdens beste havregrøt! Jeg kunne så klart blitt med på turene som en vanlig deltaker, men jeg liker aller best å lede og arrangere, og å slippe å betale.

Så vinteren starter forhåpentligvis slik:

Romjulstur i Huldreheimen 26.12-30.12
eller
Nyttårstur Rondane-Ringebufjellet 28.12-01.01

Men helt sikkert er i alle fall:
Lostur til Sandvatn 7.1-9.1
og
Lostur til Sandvatn 14.1-16.1

Det var bare januar og det er bare behagelige koseturer, men nå skal det bli skihelger framover og jeg gleder meg VELDIG. Meld dere på!


Snart skal jeg kite med Bergans og Kitesurfing.no, det kan også anbefales, før den store gulroten som er vinterturlederkurset. Hurra for snøen.

3 kommentarer:

  1. Ingen kommentar til hurra meg her og der, men:
    Først nå skjønte jeg hva du mente med at du har blitt anonym, (går litt tregt av og til )

    SvarSlett
  2. For et herig bilde!!hehe...

    haha, ja, ta med lista til bodypumpen du frøken..Fyr opp stemninga litt!;))

    SvarSlett
  3. Ingalill: Drit i hurraropene, jeg følte bare for å erstatte matfjaset med noe helt annet. :) Derfor også anonym ja. :D

    Silje Mariela: Takk!
    Consider it done! Det hender de spør til og med: "hvor mye vekter kan jeg ta på uten å få store muskler, nå kjenner jeg ingenting nemlig," og det er da jeg skal peke på bildet av deg og be dem løfte TUNGT. Hoho!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...