mandag, mai 18, 2009

Øi! Ny permisjon!


Min fantastiske sjef har gitt meg ny permisjon. Jeg ba pent om å få et studieår til høsten, hvorpå han svarte at det var viktig at jeg fikk gjøre det jeg hadde lyst til. Jeeeeesss!!

Mm, drømme drømme..

En mandag i mitt nye liv:
Våkne til fuglekvitter i Turveien
Tusle gjennom skogen til Universitetet
Trene litt på SiS (landets beste treningssenter)
Forelesning fra 10 til 12
Eviglang lønsj med klassen (her har jeg erfaring fra Bergen)
Lese og drikke te i lesesalen
Pilatestime på SiS (deltidsjobben)
Hjem til fiskekaker og nudler (permisjonen er dessverre ulønnet)

Faget heter Praktisk-pedagogisk utdanning, det er et allmennfag og det tas på heltid. Jeg kan fordype meg i informasjonsteknologi eller kanskje frike helt ut og fordype meg i gym. (!)

10 kommentarer:

  1. Så flott da, gratulere! Du får komme og få mat hos oss når sulten river deg som mest! Jeg lager verdens beste kjøttsaus og er fryd sammen med all slags typer pasta! :D

    SvarSlett
  2. Kan jeg?! Åh, nå ordner vel allting seg!!! Tusen takk, snilleste Benny!

    SvarSlett
  3. Ikke noe problem, så kan du heller være barnevakt eller ta ut ungene en ettermiddag og aktivisere dem i bytte. Det er jo ikke lange sykkelturen bort til Gausel vettu.

    Men vil du være barnevakt, så må du love å ikke spise opp lillemor sin hirsegrøt ;)

    SvarSlett
  4. Gå for gym!

    og gjør det for alle oss som ikke tørr å ta steget ut..

    SvarSlett
  5. De søte ungene dine sitter jeg barnevakt for når som helst, Benny. Du kan jo lage dobbel porsjon hirsegrøt. :D


    Hei Oddis! Jeg går for gym!

    Hvordan ligger du an til maraton? Jeg har jogget én eneste gang siden jeg meldte meg på.. Oo..

    SvarSlett
  6. Full pupp har resultert i full stopp. Hofta er ikke bra, men håper på å få begynt på igjen snart.

    løping er ikke verdens morsomste aktivitet. Dumt at jeg måtte melde meg på maraton for å skjønne det.

    Uansett; det er klatring som gjelder.

    SvarSlett
  7. Hvilken pupp? Skal dere ha barn!? Jeg skjems hvis jeg har gått glipp av det nå.

    SvarSlett
  8. haha... nei, nå trakk du nok en litt forhastet konklusjon.

    ble bare for mye løping for den gamle hofta.

    SvarSlett
  9. Gratulerer det blir spennende! :-) Vi i Bouvet vil savne deg. Kommer du på frigjøringsdagen?

    Klemz

    SvarSlett
  10. Jeg kommer! Fri Bouvet!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...