søndag, mai 03, 2009

Hjemmesøndag

Mmm, fint å være hjemme på en søndag! Jeg sto opp med solen og før klokken ble ni hadde jeg bakt brød og laget middag til hele uken. Jess, fakta. Her har jeg linser, thai curry, garam masala og spinatgrateng på komfyren, mens rugbrødet (fra Overskudd-boken) står til steking. Thairetten er dødsgod; grønn curry med kokosmelk, kyllingfilet, peanøtter og potetbiter.

Etter å ha fylt fryseren med mat (og støvsuget!!! rekordsøndag!) fylte jeg termosen med te og gikk Lifjellet med Atlemann. Alle siddiser er sykkelstressa før Nordsjørittet og det gjelder visst helt oppå Lifjellet, jeg kan ikke forstå annet enn at de har båret syklene hele veien opp. Hum. Selv tar jeg det kjempekuli med de Nordsjøgreiene. Garborgriket rundt kommer til å bli verre, men med sol og solbriller kan det bli en fin tur det også. (Pliiis!!)

5 kommentarer:

  1. Stå opp med sola på en søndag!! Hum. hum. Det er ikke slik her! Men nå har vi vært på kina-rest.og fått en bedre middag. Så besøk hos Edel og nå heime igjen! Hvor får du energien fra? Vi skulle hatt litt av det -hvertfall. Ha en fortsatt god dag! Fra Nerlivegen!!

    SvarSlett
  2. Hallais!! Det høres ut som en fin søndag det også. Energien min varer jo bare til solen går ned, så det er nok heller snakk om døgnrytmer. :)

    Klemmen.

    SvarSlett
  3. Bjørn Kristensen03 mai, 2009 19:16

    Jeg sto ikke opp med solen, men har hatt en dag med 14 jenter som skal se på High school musical 3 og hadde danse konkurranse meg Camp rock! Phuuuu et år til neste gang! :-) Fikk presset inn en løpetur i dag også! Har bare noen få kanelsnurrer igjen!

    Mmmmm Maten ser og høres kjempe god ut! Alt sammen! Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg kommet over å smakt! :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hehe, herrligt med jentefest! Hadde du bodd nærmere skulle jeg ha vunnet den dansekonkurransen. ;)

    SvarSlett
  5. Bjørn Kristensen04 mai, 2009 10:43

    HIHI!
    Jeg skal be deg neste år så kan du være med på dansekonkurransen!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...