torsdag, juli 07, 2016

En twist!

Tyypisk i alle reality-konsepter at plutselig kommer det en twist. Jeg fulgte Grøtuken med filosofien om at grøt og friluftsliv er veien til sunn helse og mange pushups, - det gikk ikke akkurat sånn, men det gikk nokså greit i alle fall, - og nå var jeg akkurat klar for Shapeup-uken da Oi, denne twisten kom!

Brev, brev! ville de ropt i kor på Paradise hotel.

Det er ikke nok å teste grøt og friluftsliv med bare to dager i fjellet, så du (altså jeg) må være hele uken på fjellet. Fra nå! Selvforsynt og alene.

Oi.
Men jeg har jo kjøkkenet fullt av ShapeUp-smoothie-ingredienser? 
Jeg har fåkkings POSJERT eggene mine til og med!

Det sier brevet ingenting om.

(Dritgod ShapeUp-frokost forresten.)
 Okei, stakkars meg. Da drar jeg til fjells.
(Secret Reality show-sign.)

Sånn blir Friluftsuken:
Spis grøt med tørrmelk.
Gå langt.
Hver dag.

Og SÅ skal vi teste løping, pushups, planken og det.

2 kommentarer:

  1. YO!

    Jeg elsker twister. Det viktigste er uansett at du må være 110 prosent deg selv og at målet alltid må være ikke å ha sex foran åpent kamera først. Bortsett fra det må du holde tunga i rett munn når det gjelder hva som er allianser og hva som er ekte venner.

    Hva har du med deg som personlig eiendel? Får du nok mat? Er det sant at du skal være helt alene? Hva gruer du deg mest til?

    Lykke til i kampen for tilværelsen. Eller Farmen. Eller. Kanskje dette konseptet kunne vært en ny blanding av farmen/71. grader nord? Som et "Friluftsliv - kampen for tilværelsen". Åh. Jeg glede rmeg allerede.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvordan kan du alt dette, du som ikke ser på reality? Imponert! :D Jeg skal gjøre alt dette. Yay. Skal lage noen allianser nå.

      Personlig eiendel: Selfiestang
      Svake sider: Sur i fylla
      Sterke sider: Veldig utadvent

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...