torsdag, mai 19, 2016

Tre ting jeg pleide å gjøre som jeg ikke gjør lenger

1. Spise Crusli solfrokost hver dag.
Heisann, jeg har 31 prosent sukker.
2. Se Hotel Cæsar hver kveld.
Heisann, jeg er han som har sex med søsteren sin OG venninna til hun prostituerte som gifter seg med hotelleieren.
(Hvem husker disse?)
3. Kline med gutter.
Heisann, se hva jeg har.
Åh, det var tider. Hotell Cæsar var så gøy at det kriblet i magen om jeg gikk glipp av en episode en dag, og kunne se to episoder neste dag. Solfrokost også, nam nam. Det bare blir liksom ikke lenger.

18 kommentarer:

  1. Ha ha!

    Er det noe av det du gjorde før som du savner? Eller finnes det en egen liste over "ting jeg pleide å gjøre, som jeg skulle ønske jeg fremdeles gjorde"?

    SvarSlett
    Svar
    1. Egentlig ikke. Er ikke det bra? Hva med deg?

      (Savner en sigg innimellom, men nå er det VELDIG sjeldent.)

      Slett
    2. Veldig bra!

      Ikke noe jeg kommer på...

      Slett
    3. Bra. Håper du har det superdupert på Østlandet. <3

      Slett
  2. hm du har jo egentlig bare forbedret lista :

    1. solfrokost er blitt havregrøt isteden for ristet
    2. hotell cæsar er blitt paradise
    3. dette synest jeg er den betse forbedringen du kysser heller damer en menn, mye bedre valg ;-)

    3 ting ejg gjorde før som jeg ikke gjør lenger:
    1. gå på fjellet med tung sekk
    2. drikke alkohol
    3. høre bare på metall

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig Ingrid! Boys er SOOOOO last Year - eller faktisk SOOO 2010 faktisk.

      Skulle ønske jeg kunne tatt deg med på fjelltur... kunne det vært kult med ei hytte en kan KJØRE til? Det kan være SYKT bra utsikt fordetom!!
      XO

      Slett
    2. Hei Ingrid! Hø hø til forbedring av lista, jeg er enig.

      1, 2 og 3 - kommenterer du mine punkter eller ser du Paradise du også??? Morsomt at du hørte på metall. Jeg hørte på electronica.

      Slett
    3. Hvis du IKKE ser Paradise så burde du prøve. Jonas ble så glad for å se Sandra tilbake at han begynte å grine, mens Sandra, hun med holdning som en sekk poteter, gikk og runket Øystein. Han som har seg med alle! Oh boy. Gleder meg til kveldens episode.

      Slett
    4. hahha kommenterte dine punkter :-)
      jeg hører enda på metall menmest vise sang og svensk power hip hop.

      ja fjell og hytte er gøy :-)
      har dere spenstige planer?

      Slett
  3. Haha. Brukte å spise 1 hel crusli solfrokost om dagen. Spiste det til både morgen og kvelds med melk og gjerne ekstra banan :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Whaaat? Jeg lurer stadig på hvordan det kan ha seg at du er så slank og smekker, Liller. Vent, må sjekke hvor mye sukker det blir ...

      En pakke er på 650 gram, det blir 200 gram sukker. Det blir 100 sukkerbiter! Jeg kunne sikkert gjort det samme, men moro uansett.

      Slett
  4. Haha! Jeg så også Hotel Cæsar, men spiste honnikorn. Det har jeg forsåvidt begynt med igjen. Blame the baby!
    Kliner heller ikke med gutter lenger. Kun en mann.

    SvarSlett
    Svar
    1. High five! Hvem var HC-favoritten? Jeg likte Jens August og hadde et lite girl crush på Ninni. :P

      Kun en mann høres ut som jackpot. <3

      Slett
  5. Oi, jeg likte pikkolo Henning og synes det var sååå stas da han og tause Tove endelig ble kjærester. Likte aldri Jens August, men Ninni var kul. Har du fått med deg hvem som spiller henne nå?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ho ho til de to der, Henning og Tove, jeg hadde helt glemt dem. Fins Ninni ennå? Og sa ikke du godnatt for lenge siden? Jeg har sett tre episoder av Paradise, hva er din unnskyldning?

      God natt igjen. ;)

      Slett
    2. Haha, håpet at du ikke skulle legge merke til det ;) Jeg så to episoder House of Cards...

      Ninni er tilbake! Jeg tror hun har vært i fengsel..?

      Slett
    3. Oi oi oi, da har jeg to oppfølgingsspørsmål.

      1. Hæ, går det an? For en morsom serie.
      2. Følger du med ennå?????

      :D

      Slett
  6. Nei, men jeg så plutselig en halv episode også leser jeg Se & Hør ;-)

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...