fredag, mai 20, 2016

Jeg trodde jeg skulle være den siste til å ha sex her, men ble den andre

Sånn kan det gå når man må føle magefølelsen. Jeg har hjemmehelg og til og med hjemme-alene-helg, så hva å gjøre. Jeg har sett altfor mye Paradise i alle fall. Det regner ute og kjøleskapet er fullt av mat ... det er nesten som et eksperiment jo! Hvor tjukk og dum kan man bli på en helg?

Fredag:
- Tre episoder av Paradise (ok)
- Altfor lite søvn (arg)
- Et helt glass peanøttsmør med mange gulrøtter til, pluss kålrabi da gulrøttene tok slutt, og to bokser cottage cheese nesten på rappen (not ok)

Det tar helt av på Paradise. Ikke bare har Øystein sex med alle, men med flere om gangen og med Sandra som Jonas er forelsket i. Jonas bare ser på, og Eileen skjønner ingenting når hun for eksempel går forbi og ser at Hæ, runker du Øystein, Stina? Nei, hehe, sier Stina. Men det var det hun gjorde, og Stina sier til kamera at Eileen kommer til å få sjokk når hun ser dette på tv. Øystein er partneren til Eileen nemlig, og hun stoler på ham hundre prosent, om ikke mer.

Våkn opp, Eileen!
Lørdagsdrømmescenario:
- Kanskje heller lese i en bok?
- Legge seg tidlig og trene
- Planlegge sommerferien

Jeg har et telt og halvannen måned tilgjengelig. :D
God helg. Kom gjerne på besøk, bli med på trening og hjelp meg til å leve et normalt liv.

13 kommentarer:

  1. Jeg har boikottet Paradise siden Pilgaard vant. Helt til iår og vinnder han blonde spjælefjompen må jeg boikotte igjen. Det tristeste av alt er at siden jeg har vært borte så lenge finner jeg ingen morsomme recpaps. Hva skjedde med dyden?
    , og for å vise hvor godt jeg følger med
    , du har blandet sammen jørgen og jonas.

    (Jeg brukte også å spile solfrokost hver dag, men sluttet, fordi det var så dyrt)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er det sant? Jeg må også boikotte hvis blonde spjælefjompen vinner, eller eventuelt melde meg inn i en av alle hatgruppene ham har på instagram. (Det er det nærmeste jeg har kommet en tøyseblogg/Dyden på Parra. Kan ikke du lage en? Hvis du rapporterer én episode, mandag for eksempel, så lover jeg å ta den neste. Du hadde vært helt perfekt til å skrive sarkastisk Parrablogg.) En lang parentes der.

      Jørgen og Jonas. Busted! :-/

      Slett
    2. Har du sett Paradise-monologene forresten? Veldig morsomt. Fins på YouTube hvis ikke.

      Slett
    3. Har nettopp fnist meg gjennom monologene, morsomt, men, fra 2014?? Fant ikke noe nyere. Behovet for å lese kvestene sammendrag er besettende for øyeblikket. Vi trenger en sarkastisk parrablogg, men jeg tror, det trengs yngre krefter, som deg. Jeg er rett og slett for gammel til å være troverdig, pseudonymet mitt er for gammelt.
      Sukk, tror jeg må ta en ny 5års pause etter dette, går ikke an å se parrrrra uten Dyden.

      Slett
    4. Jeg vet ikke noe nyere. Hadde jeg vært komiker skulle jeg tøyset med bare Parra hele tiden.

      Ikke ta pause! Det hjelper MEG litt at du i alle fall DU også ser på. Og så gjør vi lobbyvirksomhet til Dyden før neste sesong. Den gjengen her er vel snart i mål allerede. Episode 41 i dag. :P

      Slett
  2. Du er hjertelig velkommen ut på hytta i morgen :*

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, kjære, du er en sann venn. Jeg hadde dratt til hytta sjøl hvis ikke været var så dårlig, men nå skal jeg prøve å holde meg hjemme. Tusen takk for tilbudet i alle fall. Skal du jobbe der du også, eller blir det bare kos?

      Slett
    2. Jeg bare strikker jeg, men hadde nok jobbet om været var bedre.
      Da blir dere med neste gang :*

      Slett
    3. Jatakk! Og da skal været være så bra at vi kan sykle ut. :)

      Slett
  3. Hvor mange ganger kan jeg skrive jeg elsker deg - før du blir lei?

    :*

    Jo - nå vet jeg det - jeg kan veksle mellom å si jeg savner deg. For det gjør jeg. Hvordan går turplanleggingen? Jeg planblegger middagen på heng neste uke. Hva med blåskjell og båndspaghetti?

    :*

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurra! Jeg savner deg også nemlig, og elsker blåskjell og spagetti. Tror jeg. :P

      Turplanleggingen tar helt avgårde! Et helt loft fullt av kart og turbøker nå.

      :*

      Slett
    2. Yay! God morgen! Klokka er ikke engang åtte - og jeg er her: http://www2.turistforeningen.no/index.php?fo_id=6719 !

      :)

      Slett
    3. Kuli! Kan du printe ut på jobben? :P

      God morgen!

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...