tirsdag, april 20, 2010

Ser jeg syk ut eller?


Kollega Tonemor ringte nettopp mens jeg lå i sengen i svime og uten tann, så jeg lespet og hostet om hverandre og hørtes nok ut som jeg var døden nær. Jeg er kanskje det. I shit you not, forkjølelse kan være dødskjipt.

Må hvile meg litt i sofasprekken.

Obs, obs! Jeg fikk et fint underholdningstips fra Ingalill til alle Parradaisfans: dyden.no. Det er ikke bare meg som stusser over rare replikker fra paradis:

Karoline ser ut som hun er litt jordnær, og det er ikke helt min stil. Jeg er litt mer down-to-earth.

Fine folk!

Dyden oppsummerer alle episodene, og jeg ler så jeg griner!!! Hoster og griner. Takk for den!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. *lol*

    Ga opp etter den første setningen jeg, da forsto jeg hvorfor jeg skyr unna denne serien. ;)

    God bedring forresten!

    SvarSlett
  2. Har sett deg mer opplagt :) Dårlige reker på fredag?

    SvarSlett
  3. Mor?

    Nei, rekene var jo kjempegode.

    SvarSlett
  4. Riktig god bedring til deg snuppa!

    SvarSlett
  5. Ønsker deg god bedring :)

    SvarSlett
  6. Takk, takk, takk!

    Det hjalp, jeg føler meg meget bedre. :D

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...