tirsdag, april 06, 2010

Påsketrim

Ferien har vært faktiskfantastisk med appelsiner, bøker og Paradise Hotel på pc-en, men jeg har fått trene litt også. Ganske variert trening til og med, ettersom Toppform har stengt og jeg har vært på hytta noen dager. Håper jeg har fått påskedagene riktig til her:

Palmemandag
Bodypump og squash

Palmetirsdag
X-fit (med etterlengtet gangsperr)

Palmeonsdag
Spinning og 3 timer trasking i naturen

Skjærtorsdag
3 timer trasking i naturen

Langfredag
X-fit (selv om jeg ennå har gangsperr) og 2 timer trasking

Påskemorgen
Catslide (mm, gangsperr)

1. påskedag
Ellipsemaskin i en hel time helt alene. Kjedelig!

2. påskedag
Spinn/styrke og 3 timer trasking

Silje og Sjarlotte på bodypump-release. Jeg tok ikke tannen ut foran klassen, men jeg har visst fått et tourettes syndrom som gjør at jeg må ta den ut i tide og utide.

Det er tydelig at jeg trenger variasjonen, for jeg får ellers ALDRI gangsperr og trener det samme dag ut og dag inn med en overvekt av bodypump. I dag er jeg tilbake på Toppform for å pumpe med Nancy, og i morgen er det endelig klart for etterlengtet bodyattack - jess!

På matfronten har dietten sluttet å være en diett og nesten blitt til et helt vanlig kosthold. Energinivået er toppers og kjøleskapet er uansett proppet med grønne grønnsaker, så jeg begynner å bli glad i det fett- og sukkerfrie livet mitt, selv om jeg ikke kan si at jeg har fått noen bulende magemuskler ennå. Lover å dokumentere dem hvis jeg plutselig finner dem. Where aaare you!?

Her er en rotete men helt genial musikkblanding som ikke kan brukes til trening eller noe som helst, men som funker fint om man bare vil hoppe opp og ned på kontorstolen: Chassibassi.

Enjoy!

13 kommentarer:

  1. Ja?

    Kanskje hvis jeg hadde lagt dem i riktig rekkefølge så hadde du hørt hvor utrolig kult det er med Which Witch. Åh, så bra! Drit i miksen min og spill heller hele albumet forresten.

    SvarSlett
  2. Ser ut som om du har fått en fin påske,og flink med treningen har du også vært:-)

    Herlig å lese at du syns dietten går fint!!Ønsker deg en fortsatt fin dag,klem

    SvarSlett
  3. Takk, søte snille Martine!

    Grunnen til at dietten går så bra er at jeg driver og tilpasser den så den til slutt ikke er en diett men bare et melkefritt kosthold (tror det er den eneste regelen jeg ikke har brutt ennå). Derfor heller ingen synlige magemuskler.. Men jeg har ikke gitt opp ennå.

    Håper du får en nydelig dag selv! Stor klem!

    SvarSlett
  4. Weeee.. Fine spillelista :)

    SvarSlett
  5. Neimen hei, lille snupp! Lag en du også! Gjør det, gjør det!

    SvarSlett
  6. Sjekk spillelisten min: http://www.last.fm/user/chassi

    Haha! Jeg er ikke like flink å variere musikken som jeg er med trening.

    SvarSlett
  7. Hahahaha, eg kan love deg at en melkefri mat ikkje nødvendigvis gir deg muskelmage - heller tvert i mot er min erfaring :-D

    SvarSlett
  8. Øøø.. Og hva skal det bety? Var det sånn du ble gravid? Haha! Dumme meg, jeg ler høyt her.

    Kjekt å høre fra deg! Gleder meg dødsmye til Bergen!

    SvarSlett
  9. Vi kan i alle fall trygt slå fast at etter to år på stort sett melkefri mat så er det ikkje muskler folk tenker først når dei ser magen min!
    Det blir stor stas med besøk :-) Eg går på Ulriken no, så håper eg klarer å gå dei tre siste fjella med deg i slutten av mai!

    SvarSlett
  10. Godt at det er flere enn meg som MÅ se Paradise Hotel :)

    SvarSlett
  11. Ordentlig bloggtørke her altså?!;P
    Hva sjer`a?
    :)

    SvarSlett
  12. For you only. :) klemmen!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...