onsdag, februar 03, 2010

Nye vinterNorge

Det er ingen som måker snø hos meg, så jeg vasser til knes og blir klissbløt hver gang jeg går ut. Våt til jobb, våt til postkassen og våt på veien tilbake hvis jeg har rukket å tørke. En håpløs situasjon. Men endelig kan jeg si at jeg har benyttet meg av nye vinterNorge midt på en onsdags! Det virker som om hele byen går på skøyter til jobb og på skitur rundt golfbanen nå for tiden, og da blir det for dårlig å drømme om Cecilie Skog mens man løper på tredemøllen på Elixia. SELV om også hun går på Elixia St Olav. Jomfrutur i Melshei, bare noen minutter ut i bil med Epsi, ble skiglede servert på et fat. Jeg sang dumme sanger høyt! Om fugler, fordi Epsi er så glad i det.

Her i ny Bouvet-uniform.

Og her er Aker-uniformen. Hvilken er finest? Dumt spørsmål, de har en vei å gå i Aker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...