fredag, april 19, 2013

Dilemmas!

1. Spise som Kristine Weber (inkludert periodisk faste!) eller spise som Fotballfruen
Jeg syns bringebærene illustrerer godt porsjonene til Fotballfruen, men hun får i alle fall frokost.

2. Legge ut fleksebilde på facebook eller legge ut denne statusen:
Herregud, forbanna dritt mensen!!! Er så lei av å ha vondt i magen! Må jo skifte tampong hele tiden!!! Heldigvis kom kjæresten hjem med sjokolade til meg. Hjerte! Håper på spire i magen til neste månte. Hjerte. Dritt å være ufriveldig barnløs :/
3. Modellkropp eller kroppen til Marit Bjørgen
 
4. Vinne en million eller vinne valgfri kropp fra forrige spørsmål
5. Deltaker på Paradise Hotel eller deltaker hos Kari Jaquesson
6. Grøt til frokost hver dag eller aldri grøt i det hele tatt
7. Stille i bodyfitness eller stille i Brun og blid-konkurransen 
8. Bok eller tv
9. Bodypump eller crossfit
10. Flytte til skogs eller flytte til Tokyo
Fortell! Jeg vet hva jeg ville valgt.

57 kommentarer:

  1. 1. Kristine Weber, helt klart!
    2. Fleksebilde, selv om den sitter litt lenger inne.
    3. Marit Bjørgen, uten tvil.
    4. Lett, kroppen til marit
    5. Deltaker hos Kari. Vil heller øke kondis, enn å drepe hjerneceller!
    6. DEN var vrien. Men jeg dropper nok grøten, finnes jo så mye annen god mat! (dessuten utelukket jeg vel frokost, da jeg svarte på spm. 1.. ;) )
    7. Bodyfitness. Vet ikke hva brun og bild konk. er. Men å skrape kroppen for alt annet enn muskler, og til slutt også skrape "alle" klærne av, høres alene lite utiltalende ut. Når jeg på toppen av det hele, skal på en scene, er marerittet nesten komplett.
    8. Tv, tror jeg. Er lat sånnsett.
    9. Crossfit. Aldri prøvd, men det ser SÅ GØY UT!!
    10. Til skogs! Bor der (nesten) allerede, og kunne ikke hatt det bedre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra svar!! Du bør velge Brun og Blid hvis du har så lite til overs for bodyfitness. Da slipper du unna med å sende inn noen lettkledde bilder av deg selv, som kanskje publiseres i avisene, det må nevnes. Men ellers: Jeg er enig i nesten alt du sier! High five!

      Slett
  2. Lite tiltalende*

    SvarSlett
  3. 1, Weber. ABsolutt. "Brekker meg nesten ved tanken på fruens mandelgrøt". Hun har i det minste et spennende kosthold med masse protein, hehe.
    2, Øh... Fleksebilde. Selv om jeg ikke har massevis å flekse. *kremt*. Og er oppblåst på grunn av matintoleransene.
    3, Marit sin :) Gotta love muscle. Jeg er på vei, men skal ikke helt dit ;)
    4, En million! Med mindre den valgfrie kroppen var en sånn kropp som bare var der og ikke kunne forandres. Altså at du kunne sluppet å trene så ekstremt for å opprettholde den. Da hadde jeg valgt valgfri kropp, kanskje.
    5, hm... Det burde ikke være et vanskelig spørsmål i og med at jeg forakter paradise hotell. Om det å være deltager hos Kari hadde inkludert det å starte som overvektig hadde jeg dessverre måttet velge paradise, og heller sørget for at jeg ble stemt ut med en gang (Eller hvordan det fungerer). Om jeg hadde kunnet være deltager hos Kari som jeg er nå,altså ikke overvektig, da hadde det vært gøy å bli sponsa med personlig trener og annet gøy :D
    6, Tja, jeg måtte nok droppet grøten. jeg har greid meg uten så lenge nå. Pluss at jeg er blitt litt imot korn uansett :/ Selv om det er dritgodt... Aw, nei, jeg måtte nok ha droppet den.
    7, Bodyfitness. Heller bli skrapa muscle lady for en konkurranse enn å reklamere for solarium. Æsj.
    8, Boook :3 Om jeg har tilgang på mange bøker så klart. Om TV også betyr TV-spill greier jeg så vidt å helle litt til TV.
    9, Definitivt Crossfit. Jeg har faktisk utrolig lyst til å begynne med det selv, men da må jeg dra til Oslo... Bodypump høres ikke gøy ut synes nå jeg.
    10, Til skogs :) Jeg ELSKER skogen! Jeg har jeg jo fortalt deg før ^^,

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Friken! Åh, så kjekt med lange og utfyllende svar! Det er sånn det skal være med dilemmas. ;-)

      Jeg er enig i nummer fire. På Paradise får du en tur til Mexico, men med Kari får du PT-timer. Må tenke positivt. Litt uheldig PR begge steder, men du skal slippe å måtte bli overvektig også. Takk for mange gode svar!

      Slett
  4. Oh Dilemmas - I love it!!

    1. Kristine Weber, men med frokost.
    2. Jeg har jo allerede prøvd meg på ett lårfleksebilde på Instagram, så med litt selvironi - Fleskebilde (høhø) på Facebook.
    3. Hva menes med modell? Catwalk eller glamour? For Glamourmodeller har jo fine former, selv om de er harry.
    4. En million! LETT!
    5. Deltager hos Kari. Det er hvertfall ikke sosialt selvmord.
    6. Grøt hver dag!
    7. Denne er en av to onder altså. Men jeg velger faktisk Brun og Blid. Heller Brun og Blid, en Brun og kjempe fattig på både penger og fett.
    8. Tv. Nei Bok. Nei Tv. Ja, TV. Eller kan jeg velge internett? Nei, TV.
    9. Crossfit.
    10. Skogen, men ferie til Tokyo!

    Hva hadde DU valgt?!?!?

    SvarSlett
    Svar
    1. I love you. Nei. I love it too. :-)

      1. Du får ikke frokost! Du får vel ikke mat i det hele tatt før utpå kvelden, er det ikke sånn det virker?
      3. Her kan du godt få velge glamour, for det var et bra svar, men jeg tenkte egentlig på catwalk. Du hadde blitt faboulous som glamour.

      Jeg er enig i mye av det du sier, men jeg hadde heller spist som Fotballfruen enn å måtte gi avkall på dagens første, andre, tredje og sikkert også fjerde måltid. Mandelgrøt servert i eggeglass.. Åh, det hadde vært noe!

      Slett
  5. 1. Sorry Weber, jeg må ha frokost!
    2. Fleksebilde (helst halvnaken på en fjelltopp, det er jo det de kule folkene driver med for tiden!)
    3. Bjørgen.
    4. En million.
    5. Kari Jaquesson uten tvil. Paradise Hotel gjør at jeg mister troen på menneskeheten.
    6. Hmmmm... spiser sjelden grøt til frokost, men den gangen jeg var på lavkarbo diett hadde jeg heftige matfantasier om havregrøt. Jeg satser på grøt til frokost hver dag.
    7. Brun og blid (følg min vei mot brun og blid-konkurransen i bloggen "fra bleik og sur til brun og blid")
    8. Bok!
    9. Crossfit
    10. Jeg flyttet til Tokyo da jeg var 19 (anbefales!) så denne gang måtte det blitt til skogs.

    SvarSlett
    Svar
    1. Har du bodd i Tokyo til og med?! Du gjør så mye kult!! Jeg er enig i alt du sier unntatt kanskje fleksebilde, men nå vil jeg se deghalvnaken på en fjelltopp. :D

      Slett
  6. 1. Heller fotballfrues mat enn altfor lite mat.
    2. Tidenes mest patetiske fleksebilde. Eller er det lov å skrive den statusen og så bare "åh, facerape, gitt", selv om det hadde vært tidenes mest patetiske selffacerape?
    3. Bjørgen!
    4. En million. Såpass fornøyd må man klare å være. Selv om en del av pengene hadde gått med på å få finere kropp. PT eller noe.
    5. Kari! Tror begge hadde innebært mye setting på tv for min del, så da kunne jeg jo i det minste fått en flott kropp og inspirasjon på veien i stedet for knallrød kropp og avvisninger fra gutt som jobber som partyfikser og ikke vet hvem Newton er.
    6. Aldri grøt.
    7. Tror jeg hadde hatt lettere for å vinne brun og blid (lol, nei?) men bodyfitness hadde jo nesten vært en syk, syk og litt morsom utfordring. Hvis Thomas og Harald kan, så kan vel jeg også?
    8. Lærebok.
    9. Har ikke prøvd noen av delene. Crossfit høres barskt ut, så jeg vil gjerne svare det, men i realiteten er jeg muskel-løs og ville vel heller meldt meg på bodypump.
    10. Ja, takk. Et dillemma med to goder. Om det var "bare være i skogen eller bare være i byen?" hadde jeg valgt skogen, da. Så skogen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lille-t! Jeg måtte sporenstreks sjekke nå om den lille Østlendingen hadde startet en blogg, men det hadde hun ikke. Så kult med vann i termosen! Hvorfor kaller du deg det?

      Mange gode svar! Ti poeng til deg for godt poeng på nummer syv der. Thomas og Harald klarte det! Vet de ikke hvem Newton er på Paradise? Ha ha, de er helt hysterisk morsomme innimellom. Følger du med?

      Slett
    2. Opprettet bloggen i mars i fjor når jeg gikk på en (i ettertid) liten kjærlighetsknekk og følte meg skikkelig tom. Og da liker jeg best å fylle opp termosen og stikke av (ofte ikke lenger enn til botanisk hage). Men når Bergen er kald og regnfylt frister ikke det så mye. Så da ble det blogg, gitt. Og Internett-termos som kan fylles med hva som helst.

      Aner egentlig ikke om de vet det, men jeg var på en fest der en helt vanlig akademiker ikke visste det (eller blandet han med Abel), så jeg har ikke helt troen. Når jeg tenker etter så ville jeg brukt millionen på Mexico-ferie der jeg kan spille det spille jeg vil. Ikke alle pengene, da.

      Tar det som et kompliment at du måtte sjekke om det var den lille østlendingen.

      Slett
    3. Jeg liker tankegangen din. Jeg kunne også tenkt meg å fylle en termos og stikke av. Fin blogg!

      Slett
  7. Gøy! Gjøre viktige jobbting eller svare på dilemmas på en grøtblogg..
    1. Weber. Men begge diettene hadde gjort meg til et venneløst monster.
    2. Fleksebilde, og så hadde jeg gravd med ned i et hull i skogen.
    3. Marit Bjørgen
    4. Million
    5. Paradise! Hadde følt meg så smart! Og absolutt ikke jordnær, men veldig down to earth :)
    6. Grøt
    7. Begge deler er så harry at jeg kjenner jeg rødmer bare av å tenke på det. Brun og blid.
    8. Bok
    9. Crossfit
    10. Oi, denne viste seg å være vanskeligst av alle. Men lander på Tokyo i håp om at det er litt skog der.

    6, 8 og 9 var ikke dilemmas i det hele tatt! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha ha til svar nummer fem! Det er så sant! Vi hadde vært verdens smarteste. Vi kunne vært så smarte at vi bare drysset ut sånne fine kommentarer uten at de skjønte at vi kødda. De sarkastiske paradiserne. :P

      Slett
  8. Mange vanskelige her! Men mange lette og ;)

    1. Weber, lett. Heller ingen frokost enn mandelgrøten (den har jeg nemlig testet, og den var drøyt æsj!)
    2. Hvis jeg virkelig må velge, fleksebilde. ÆÆÆ, det finnes faktisk allerede et flekse-naking-bilde med lillebror på facebook. Nå ble jeg akutt flau!
    3. Lett! Marit Bjørgen! I alle fall hvis jeg blir like god på ski, ikke bare får utseendet.
    4. Marit Bjørgen, tror jeg. Hvis jeg blir god og, ikke bare ser rå ut. Så kan jeg gå fort på ski og vinne de pengene og få litt sponsorgøy også i stedet for bare penger.
    5. Vil ikke på tv! Men helst Kari Jaqueson. På Paradise ville jeg gått for taktikken "være dødskjedelig og lese bok i sola så ingen gidder å filme meg".
    6. Hver dag!!
    7. Vet ikke hva brun og blid-konkurransen er, men blir vel bodyfitness, men i så dårlig form at jeg er sikret å ikke komme til finalen, så ingen får det med seg.
    8. Bok!
    9. Crossfit! :D
    10. Skogen <3

    Nå må du fortelle om dine :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hva kom først, kroppen eller ferdighetene, det er den evige gåten. Kult at du vil ha kroppen i alle fall! Jeg er 120 prosent enig i Paradise-taktikken. Dritlett å bare kose seg på Mexico-ferie når 19 andre slåss om å komme på tv allikevel.

      Slett
  9. Haha, jeg elsker slikt!

    1. Frøken Weber!
    2. Flex-Friday ;-)
    3. Marit Bjørgen.. Tror jeg.
    4. A milli, a milli, a milli.
    5. Kari Jaqueson, bare tanken på Paradise er nok til å velge alt annet.
    6. Havregrøt HVER ENESTE DAG <3
    7. Bodyfitness
    8. Bok.
    9. CrossFit.
    10. Toooooookyo!

    Nå må du legge ut dine og, fine deg :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei kjære du! Vil du flekse HVER fredag? Jeg må få deg som facebookvenn. (Kanskje du gjør det allerede!)

      God søndag til deg <3

      Slett
  10. AAAH, elsker!

    1. Kristine Weber. Karbohydrater <3
    2. Fleksebilde. Herregud.
    3. Modellkropp. Lett.
    4. Vinne modellkropp.
    5. Kari. Eller vent. Eller jo. Nei, vet ikke.
    6. Aldri grøt i det hele tatt.
    7. Bodyfitness. Uten brunkrem.
    8. Bok
    9. Bodypump (aldri prøvd crossfit)
    10. Skogs. Hytte i Tokyo.

    SvarSlett
    Svar
    1. Den lille østlendingen22 april, 2013 22:05

      Linni! Men du har jo MODELLKROPP. Ta millionen.

      Ikkje grøt? Aldri? Grøt som er det beste som fins!!!

      Slett
    2. Heei Linnéa! Den lille østlendingen fant ikke accent aigu, for hun hadde aldri fransk, så hun måtte kalle deg Linni, men enig med henne at du har jo kroppen allerede.

      Vi deler kjærligheten til karbohydrater. <3

      Så kjekt å høre fra deg! Håper du har det bra.

      Slett
  11. Dilemma: Sprek jente (vanskelig for å si det om meg selv, men det er det andre sier, i hvert fall) skal på fjelltur (noen få dager) med sprek far. Where to go?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei spreke jente! Hvis dere er så spreke og vil gjøre spreke ting så må dere kanskje dra på topptur..? Eller bli med å gå Jostedalsbreen i 17. mai-helgen. Hvor bor dere?

      Slett
  12. Den lille Østlendingen20 april, 2013 15:56

    Fy filler - du har mange morsomme followers! Eg fniser veldig av det de andre seie -

    1. Du er hva du spiser. Jeg ville mye heller valgt Weber-diett enn Fotball-frue-diett. (Fotballfuen fremstår som litt dum, litt bitter, veldig nærtakende, ganske overfladisk og voldsomt ærekjær ... Jeg tror lett det er på grunn av kostholdet - eller mangel på sådan!)

    2. Hadde lagt ut statusen. De som er venner av meg på face hadde garantert sett ironien - eventuelt tippet fæjsræjp.

    3. Modellkropp. Bare ikke pluss-size-modell eller cat-walk-model. Tenker Victorias-secret eller Sports-illustrated-typ.

    4. Evig modellkropp - dersom ikke det var mulig - en million. Lett som en plett.

    5. Deltaker hos Kari hadde betydd a jeg hadde hatt seriøse vektproblemer - så et hadde valgt Paradise. Rett inn - rett ut.

    6. Grøt til frokost hver dag - gjerne FLERE ganger til dagen og. (Den var lett!)

    7. Heller Brun og Blid enn avmagret, svartmalt, sulten, dopa og med silikon. (Det er jo ikke et dilemma engang!)

    8. Bok. (Hvorfor kan jeg ikke velge Internett. Jeg ville ALLTD valgt Internett nemlig).

    9. CROSSFIT! Woho! Og gjerne i Dubai!

    10. Som de har sagt over - bo i skogen med hytte i Tokyo. :D


    Sunny: WOW -du er så altfor kul. Vi drar forresten til NY 17. august - og blir en uke!


    Puss och kram


    SvarSlett
    Svar
    1. Hello bittelille! <3

      I love your point no1. Og egentlig er jeg enig i alt, men det kuleste her er at DU VIL BO I SKOGEN! La oss flytte, det mener jeg helt serist. Litt lei av Stavanger nå for tiden. Puss på deg!

      Slett
  13. Diggbart innlegg! :)
    1. Den var litt vrien.. Tror nok ikke jeg hadde taklet maten som inngår i fotballfruens kosthold, men ååh, jeg elsker jo frokosten min! Hmm. Må nok bli Weber uansett.
    2. Kleint,kleint, men fleksebilde.
    3. Easy! Marit Bjørgen <3
    4. En million. Kroppen skaffer jeg selv! ;)
    5. Aldri i livet om jeg ville deltatt på Paradise Hotel!
    6. Grøt
    7. Fælt dilemma, men heller bodyfitness enn solarium.
    8. Bok
    9. Crossfit
    10. Lett som en plett! SKOGEN <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Den lille østlendingen22 april, 2013 22:03

      Marte? Marte who? Frigg?

      Litt enig med solarium... solarium er ikkje bra... Men ingen som sier at man må være BRUN for å stille i brun og blid konkurranse - -- ikke alle som er fit og fab som entrer fitness-scenen heller! ;)

      Puss och kram

      Slett
    2. Diggi-lo-diggi-lei! Jeg vil også flytte til skogs. Fåkk heller, la oss gjøre det!

      Slett
  14. 1. Kristine. Tror ikke jeg hadde klart meg på lchf, gitt.
    2. Fleksebilde! (Omg...jeg skjemmes over bildene jeg har lagt ut på bloggen min.)
    3. Bjørgen! Hadde vært kult å være i så god form!
    4. Tar den millionen, jeg. Jeg er fornøyd med kroppen min ;)
    5. Må jeg svare? Jeg trenger da ikke å gå ned i vekt, og jeg hadde aldri klart Paradise. Må bli Jaquesson, så kunne jeg trent og blitt i bedre form, i det minste.
    6. Grøt!!!
    7. Jeg vil heller være brun og blid enn å utsette meg for fitnesskjøret.
    8. Jeg vil helst si bok, men det blir nok tv (det er noe inn i granskauen vanskelig å lese mens man ammer - tv er billig underholdning når man sitter med noen klistret på puppen i timevis om dagen).
    9. Crossfit. Aldri prøvd, men det virker moro (fælt) :D
    10. Tja.. Jeg vil oppleve Tokyo, men hadde ikke taklet det for mer enn et par uker. Da får det bli skogen. Deilig, norsk skog <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Vilde! Grtulerer med bebbis! Alt bra med mor og barn?! :)

      Slett
    2. Takk for det :) Joda, alt er bra med oss - helt klart. Lille Alva er så vakker og rolig, og vi koser oss trill rundt :)

      Slett
    3. Alva fikk det beste navnet på lenge. :D

      Slett
    4. Den lille østlendingen23 april, 2013 17:12

      Enig! Alva var virkelig et helt nydelig navn. Koser dere trill rundt og vel så det. Puss och kram

      Slett
    5. Tusen takk! Derfor vi valgte navnet :) For å være helt nøyaktig heter hun Alva Aurora. Alva Aurora Magnusdatter (etter pappa Mr Magnus). Pluss etternavnene våre til slutt ;)

      Slett
  15. ÅÅ, sånn her er gøy!
    ... men ikke når spørsmålene er vanskelige.
    1. Herregud.. Weber. Off.
    2. Statusen! :D hahahaha
    3. og 4. Ok, jeg ville tatt Bjørgen sin kropp i stedet for en modellkropp, men hun har slitt litt med helseplager som ikke jeg har, så jeg hadde ikke gitt bort kroppen min for en million heller. (så ja takk, penga)
    5. Jaquesson vel. Lett at jeg hadde prøvd å diskutere kvantemekanikk med henne. *klappe i hendene* "det er så lett så, bare prøv! :D"
    6. Grøt! :D
    7. nei.
    8. BOK vel. jeg eier faktisk ikke tv.
    9. eh. jeg har aldri prøvd noen av delene, men jeg synes crossfitterne virker om mulig enda mer hysteriske enn fitnessfolket, så da tar jeg pumpeti
    10. jeg _vil_ jo flytte til skogs. er det noe i veien med meg nå? :O

    SvarSlett
    Svar
    1. Den lille østlendingen22 april, 2013 22:01

      Inga. Vi takker for en dypere innsikt i dine valg på de vanskelige dilemmaer. Kult at vi to er de eneste som velger den statusen forresten. Den er jo så sykt drøy - alle må jo forstå at det er KØDD!?

      Godt at du fokuserer på en frisk kropp - OG at du tør å gå mot cross-fit-trenden.

      Gleder meg til 16. mai!

      Puss och kram

      Slett
    2. Inga!! Ingen tv her heller - high five!

      Slett
    3. V: Jo, bare hyggelig. Jeg stiller så klart mer enn gjerne opp hvis mer dyp innsikt eller annet tull skulle behøves! For eksempel på 16. mai. Herrejemini som jeg gleder meg! :D

      C: Omg, serr? :D Da er dere to av tre mennesker jeg kunne ha bodd med :p

      Slett
  16. 1. Kristine Weber - lett! Hun får nemlig "lov" til å spise frokost om hun er sulten.

    2. Fleksebilde. Det er overfladisk og harry.

    3. Marit Bjørgen er rå.

    4. En million takk!

    5. Kari Jaquesson - spesielt om det innebar at jeg måtte spise meg gladtjukk i forkant.

    6. Det går jo imot mitt sære spisemønster - så aldri grøt i det hele tatt ;)

    7. Bodyfitness

    8. Tv - jeg må ha den som bakgrunnsstøy

    9. Jeg hater å følge strømmen, så da går jeg for bodypump

    10. Skogen, uten tvil!
    7.

    SvarSlett
    Svar
    1. Den lille østlendingen22 april, 2013 21:59

      WEBER!!!! Ha ha ha!!! Får altså Weber lov å spise frokost? *LER SÅ EG GRINE*

      Slett
    2. HAH! Eg VISSTE det :-) In your face Chassibassi - eg kan eta som Kristine, men MED frokost. TAKK <3

      Slett
    3. Hellooo-o, dette er en Weber-look-alike! Den ekte Weber ville heller dødd en å spise frokost. Du er så lettlurt, Malin!

      Slett
    4. Fåkk altså!
      Og ikkje lettlurt, berre godtroande ;-)

      Slett
    5. Helt greit, Malin. :)

      Det er sikkert Lille-Kristine som er ute på bøll. Typisk henne.

      Slett
    6. Hahahahahaha, jeg ruller rundt på gulvet av den siste kommentaren din XD (og det er dårlig oppførsel for en streit oljearbeider).

      Slett
  17. Den lille østlendingen23 april, 2013 17:26

    Fotballfruen har på en måte utfordret deg her... http://fotballfrue.no/2013/04/22/30-days-challenge/

    Jeg gleder meg spesielt til å se "veske-samlingen" din.

    Puss och kram fra en spent liten Østlending

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa! Må legge ut den skitne treningsbagen min! *Spy spy spy*

      Slett
    2. jeg må høre med den dama om treningsbag teller som veske. Hvis ikke kan jeg ikke delta *hulk*
      FEM stykker, jeg tror de er klin sprø.

      Forresten, prøv å gjette hva jeg gjør nå! Hint: Det involverer mat og jeg gjør det fordi jeg har lov.

      Slett
    3. den lille østlendingen24 april, 2013 10:22

      HA HA HA. Jeg DØR av latter om du hører med fotballhodet om treningsbag teller!!!

      DU MÅ DELTA Inga. Klart du må det. Chassi og.

      Kan dere ikke gjøre en fitness-vri/ grøt-vri /tur-vri på konkurransen?

      Siste innkjøp kan bli "siste innkjøp fra Iherb" feks.

      Noe eller noe du savner må bli noe eller noen du savner på GYMMEN (jeg savner feks hammerstrength-knebøy stativ).

      Et bilde av håndskriften må bli oversatt til "bilde av magen" eller noe sånt.

      Favorittmat - enkelt - slanke-favorittmat eventuelt "etter-treningsmat".

      Rommet ditt - (det er jo sykt er de 14 år alle sammen eller... eier fotballen huset og fotballhodet har bare et rom??? VEDDER PÅ AT HUN VISER OSS WALK IN CLOSETen EN gang til. Håper hun går inn en dag og roter bort nøkkelen og må bli der for alltid) - må bli bildet av "gymmen" din.

      Innholdet i vesken = innholdet i treningsbagen.

      Et bilde av deg selv = bilde av deg selv rett etter trening (gjerne intervaller).

      Favorittprodukt = Favoritt-iherbproduktet (finnes det annet enn produkter fra iherb / x-life / my revolution?)

      Et bilde av deg selv tatt i dag = Et fleksebilde av deg selv tatt i dag.

      En ting du aldri kommer til å gjøre = en ting du aldri kommer til å gjøre på gymmen.

      Og "smykkene mine" må bli oversatt "joggeskoene mine".

      Dette er jo bare EKSEMPLER. Lett som en plett å oversette til fitness/grøt/treningsentusiast-verden. :)


      LYKKE TIL!!

      Slett
    4. Åe, jeg tenkte faktisk jeg skulle være med på denne challengen, men din vri er jo MYE kulere Lille Ø. Jeg tar det semiseriøst heller. For det kommer verken fleksebilde eller bilde av magen min på bloggen. Puss!

      Slett
    5. Kjære Lille Ø: Det er jo du som må ta challengen! Jeg ble lykkelig i kroppen bare av å lese eksemplene dine, hva tror du jeg hadde blitt av det endelige resultatet? Helt YR that is.

      PUSS

      Slett
    6. Den lille Østlendingen25 april, 2013 08:36

      Malin: WOHO! 30 dager med glede! Spesielt håper jeg jo på at du kan avsløre at du har klint med MINST like mange jenter som fotballhodet skryter på seg å ha gjort!

      Inga: Maybe I will! Det måtte i tilfelle blitt en svært seriøs fitness-challenge i e-post form for spesielt interesserte. Hyl ut om du vil være med på denne e-post-bloggen din neste 30-dagene. :)

      Puss och kram

      Slett
    7. You had me at Fotballhodet. Noen må lage en sånn alternativ bloggechallenge!!! Gjør det, lille Ø. :D

      Slett
  18. Ooh, gøy blogg! Jeg vil også være med!
    1. Det må nok bli Fotballfruen. Kjipt med lavkarbobrød-og boller, men får jeg ikke frokost blir jeg mer grinete enn en unge i trassalderen.
    2. I mitt tilfelle ville nok både fleksebilde og den statusen blitt sett på som kjempesarkastisk av alle mine venner, så begge hadde nok gått greit. Men det å ytre ordet mensen i full offentlighet gir meg frysninger, så det hadde nok blitt fleksebilde.
    3. Jeg vil bli glamourmodell sånn som Malin :p
    4. En mill, LETT!
    5. Hmm.. Gratis PT eller gratis Mexico-ferie? Med Kari risikerer du vel ikke å bli kasta ut etter en uke, så tror jeg hadde gått for henne.
    6. Aldri grøt.
    7. Jeg vil helst ingen av delene, og det er jo mye mindre arbeid å stille i Brun og Blid. Men krever dette at en må bedriver egenreklame feks på facebook etc for at folk skal stemme? For da kan det hende det blir for flaut..
    8. Bok
    9. Crossfit. Det virker kjempegøy, og jeg håper og tror jeg har vett nok til å begrense antall vektskiver sånn at jeg minimerer skaderisikoen som alle Crossfitmotstanderne roper så høyt om.
    10. Det må bli Tokyo. Er nok ikke noe utpreget friluftsmenneske gitt..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Thea! Bra svar! Jeg har også sett at man bedriver masse egenreklame for Brun og Blid, og det er jo flauere enn alt annet, men jeg vet ikke om det kan være et krav i dilemmaet. :/ Ka du trur? Bodyfitness innebærer styrketrening, deffing og brunmaling, så kanskje Brun og Blid må bety at man selger sjela si på face. (?)

      Slett
    2. Ja, jeg tror nok at hyppig egenreklame på face må være med for at det skal være et ordentlig dilemma. Og da blir det for flaut, Bodyfitness it is :)

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...