søndag, mars 22, 2009

Sesilåmi snart

Om 6 dager er det Sesilåmi, et 52 kilometer langt høyfjellsløp fra Setesdal til Sirdal, og om 1 dag er det to uker siden jeg ble forkjølet. Så oppkjøringen har vært helt håpløs.

Det er for sent å trene hardt og effektivt nå, man skal jo bare lade opp så snart før løpet. I går fikk jeg bli med Espen og Aker Solutions på familiedag i snøen, så Espen og jeg rakk å teste påskesmøring og sånt på Ådneram. *Host, host*. Først rød swix, no go. Så smørte vi klister under sålen, da ble det lugging i bakken før vi var like langt. Espen prøvde deretter å legge sportstape i festesonen hvilket resulterte i mer lugging før tapen lå igjen i snøen. Jeg skulle hatt smørefrie ski, dette kan bare gå dritdårlig. *Host, host, host.* Nå skal jeg ha bodypump på Toppform, det må bli med fuglevekter på. Græla forkjølte...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...