fredag, januar 29, 2010

Ut med Yt

For jeg fikk hele Yt-serien i avskjedsgave fra de supreste kollegaene på Statoil. Hurra, for noen fantastiske humørspredere og søte snille damer! De har kalt seg for morene mine; trøstet meg til tannlegen, kjørt meg hjem i regnværet og holdt ut med treningsgnål gjennom lønsjpauser i seks hele måneder.

Jeg syns Yt har vært so-far-so-good, og sier tommelen opp etter å ha testet tranebæryoghurt og proteindrikk med sjokoladesmak.

Det har vært så utrolig mye hype rundt disse produktene. Ingen vits i markedsføring når treningsfreaks blogger side opp og ned og sender brev til Tine hvor de etterlyser Yt i butikkene. Fitnessbloggen hadde en fin vurdering her, hvor mister fitness himself er positivt overrasket av høyt proteininnhold og lite sukker. Kanela, på den andre siden, sammenligner den nye magiske yoghurten med vanlig lettyoghurt og ser at de inneholder omtrent det samme og alt for mye sukker. Sjekk her. Det er ikke lett å være kostholdsmanisk, men det er jo veldig gøy. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...