tirsdag, oktober 20, 2009

Hvis du har en dårlig dag

..så hjelper det kanskje å vite at min er verre. Klokken er såvidt lønsj og så langt har min sjef og to kolleger sett meg grine på kontoret, øh.. i det åpne landskapet faktisk. Ikke særlig diskré. Tre ganger har jeg blitt spurt hvordan det gikk hos tannlegen og jeg klarer ikke å svare på spørsmålet uten å grine.

Det gikk utrolig dårlig hos tannlegen i går. Ikke bare fordi jeg har fryktelig tannlegeskrekk, men fordi jeg skal gå uten fortann i tre hele måneder. Hulk! Jeg skal få en isoportann som festes med sugepropp i ganen til bruk i festlige anledninger. At det går an. Man betaler 36500 kroner for en tannlegejobb og får en tann med sugepropp. Pust, pust, må ikke grine.

6 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste med tannlegeskrekk - så jeg føler med deg - gru og marerittstoff.

    SvarSlett
  2. Å nei.. det var jo heilt feil svar fra tannlegen!
    Her må hver dag må bli en fest, ingen tvil om det.

    Du kommer deg gjennom 3 mnd så fort som ingenting. Litt ekstra oppmerksomhet kanskje, men absolutt ingen grunn til å sitte hjemme og deppe! Folk kommer til å reagere helt etter hvordan du tar det selv - er det ingen sak, kommer ingen andre til å la det bli en sak heller. Og om 3 mnd har du det fineste smilet i byen! :-)

    Ingen vil forresten tvile et sekund på at du er proff bokser, og hun andre fikk langt mer juling ;-)

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Haha!! LOL! Med alle tennene!

    Takk for koselige kommentarer. Det finnes jo flust med fordeler med ikke å ha fortann: mer grøt..

    Hm, hjelp. Hva var de andre fordelene?

    SvarSlett
  4. Stor fordel - endelig vil det se naturlig ut med sjørøverlapp.

    SvarSlett
  5. En glipe mellom tennene passer jo perfekt for et sugerør, så kan du bare ha det der permanent og gå og supe proteinsjeik heile dagen!

    Vet ikke hva som skjedd, men føler med deg Charli!

    Påli.

    SvarSlett
  6. Haha! Herrligt. Nå kommer jeg ikke til å savne tannen i det hele tatt. Tror heller jeg vil bruke pengene på en feit juleferie. :)

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...