tirsdag, oktober 13, 2009

Sykle i Stavanger

Hei! Det er en tirsdag kveld midt i oktober og midt i Stavanger, og jeg har gått fra å være navlebeskuende til å bli navlemasserende og navlestuderende med hodet i min egen postkasse. Høstværet er helt fantastisk og jeg drømmer meg til fjells, men enn så lenge består dagene av statoil og sofa, så jeg blogger om bloggen.

Blogglisten har tagget chassibloggen og oppsummerer i stikkordform:
  • Stavanger
  • Sykle
  • Toppform
  • Motvind
Jaja. Å sykle i motvind er omtrent det verste jeg vet så jeg synes det virker litt teit av meg å dedikere en blogg til akkurat det, men de øvrige får stå. Lenger nede på listen kommer tagger jeg selv synes virker mer relevante:
  • Proteiner
  • Nøtter
  • Muskler
Akkurat. Dette er saker jeg kan snakke mye og lenge om, og det gjør jeg visst også.

Videre følger enda flere sykkeltags; både sykkeltur, syklet og sykler scorer høyt. Men toppen av irriterende tags var denne:
  • Altså
Sier jeg det så ofte? Altså er bannlyst fra i dag av.

Skulle jeg tagget bloggen sjøl ville det blitt omtrent sånn:
  1. Mat og kosthold (med fokus på grøt)
  2. Trening
  3. Musikk
  4. Kafé
  5. og Bøker
Venner og familie gjelder ikke, ellers hadde de så klart stått på taggetoppen.


Na-na-na, danse sykkeldansen i Stavanger..

3 kommentarer:

  1. Altså - sykkeldans - og jeg som trodde det var vinden som hadde tatt deg.

    Altså - er heller ikke det aller værste. Det kunne jo vært klemz, nam eller lissom :-)

    SvarSlett
  2. Altså, du vil tagge bloggen med musikk uten at du skriver om musikk?

    SvarSlett
  3. Godt poeng, jeg tar selvkritikk.

    Det ser ut som jeg har tagget livet i stedet for bloggen, jeg skriver heller aldri om kaféer..

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...