onsdag, desember 24, 2008

Maren i Melbourne

Oppdraget er utfoert, jeg har funnet lille Maren i god behold. Hun bor altsaa i Melbourne i et fantastisk kollektiv med Hanne og Nicole. De har tatt veldig godt i mot meg, viser meg byen alt som er aa se. Det var godt aa treffe kjentfolk og godt aa snakke norsk igjen.

Maren er saa grei aa overlate meg hele soverommet sitt, det er for at vi ikke skal irritere hverandre over vaare ulike vaner og uvaner. Det gir meg ogsaa muligheten til aa staa tidlig opp aa bake rundstykker og lage frokost. Det er digg aa bo i et hus etter mange uker med hoteller. Vi har det eneste vinduet med julepynt.

Fine gjengen i Nicoles bil.

Dette er hagen til Maren, det ser jo ut som vi er langt ute i bushen. Bundoora, som det heter der universitetet og kollektivet ligger, er litt utenfor byen. Her kan man godt dumpe borti kenguruen paa skoleveien. Nemibladet er julegave fra mor. Vi satte alle pris paa smeltet brunost og kort fra familien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...