tirsdag, november 13, 2007

Under construction

Jeg har fått treningsveiledning på Elixia og et treningsprogram som skal gjøre meg i stand til Vasa. Squash er ikke nok lenger, men en time squash ble så vidt godkjent som en treningsøkt hvis jeg lovte å sykle fram og tilbake. Det burde gå, men squashen er på Sandnes og nå er det hekkans glatt og kaldt ute, så tiden vil vise hvor lenge motivasjonen holder.

Ukeplanen er som følger:
- 1 økt bare styrke, med fokus på å bygge overkropp (liker så godt å si det!)
- 1 økt styrke og kondisjon, fortrinnsvis mer overkropp og rask løping
- 1 økt langkjøring, der jeg kjører Elixias lørdagsspinning på halvannen time
- 1 økt kondisjon, som krever at jeg sykler og squasher på Sandnes

9 kommentarer:

  1. Dette er bare sinnsykt.......

    SvarSlett
  2. Det verste er at du faktisk kommer itl å følge denne planen også. Gleder meg til den dagen vi tar feil av deg og Gjermund :D
    I allefall søker jeg herved etter noen som vil gå på kafe og drive dank i Stavanger på lørdag, mens chassi sykler og sykler og sykler.

    SvarSlett
  3. Hehe! Charlotte kan drive dank! Chassi er kanskje crazybanana men Charlotte har satt av hele lørdagen til dankdriving og drikke.

    Ta feil av meg og Greimund? Hva har dere antatt i utgangspunktet da? :P

    SvarSlett
  4. Savner blogg og bilder fra heftig treningshelg!

    SvarSlett
  5. Hallaien!
    Vet ikke om den var heftig nok til å dokumenteres.. :S

    Det er nå til helgen det skjer, med treningsleiren på Skeikampen, det er nok det som blir gjennombruddet. Men Oslo var gøy, burde knipset deg i klatreveggen heller!

    SvarSlett
  6. ah, det stemmer jo.
    Ta en reprise på torsdag?
    Eller hadde du dagsturer.. du kan få sove hos meg på plaza :D

    SvarSlett
  7. ah, det stemmer jo.
    Ta en reprise på torsdag?
    Eller hadde du dagsturer.. du kan få sove hos meg på plaza :D

    SvarSlett
  8. Nice! Har du dobbelrom på Plaza? Jeg har foreløpig en billett til fredag, men den kan endres på. Det er uansett klønete å dra opp fredags formiddag. Må snakkes! Mange gode forslag!

    SvarSlett
  9. Tåpelig å bruke dagen på å fly ja, så du er hjarteleg velkommen. Prøver også få til klatring torsdag kveld, ring om du kjem!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...