lørdag, februar 03, 2007

Kurt og Carola

Ergogroup, mitt nye alibi, har kick-off i hovedstaden. Det betyr masse mat, masse under-
holdning, og mer mat i mye drikke.

Standarden er satt for 2007. :)







Carola hadde en legendarisk opptreden! Ikke bare danset hun på bordene (oh yes!), men hun delte samtidig ut autografer på medbrakte bilder. Så kuli! Kurt hadde en liten opptreden alene, for så å stille med Halleluja-guttene utpå kvelden. Også veldig okei!

Senkveld-Thomas og -Harald var konferansierer og et show i seg selv.

Skulle gjerne hatt programmet for jeg kan ikke huske hva den finske foredragsholderen heter. Han var veldig dyktig og fortalte om framtiden.

Vi hadde så klart seminarer også; om Ergogroups arbeid i det ganske land. Mitt handlet om mobile løsninger og hvorfor Ergogroup er så bra.


Men det var jo nachspielet som toppa heile driden. Singelklubben diskuterte filmer og damer over gjesp og tre pils på deling.

Atle fikk en pakke chips når gutta fra Calcutta hadde tømt den lille minibaren.

Takk for en fin helg!

4 kommentarer:

  1. Stiligt..

    Neste blir vel at Ergo lærer seg å drifte serverene sine også?

    SvarSlett
  2. Hei - lyst på en date eller er du kanskje ikke singel lenger?

    Hilsen
    "Turistforeningen"....

    SvarSlett
  3. Hei Turistforeningen! Er det snakk om hele Turistforeningen eller bare en av dere? Det og enda mer skulle jeg gjerne visst før jeg ble med på en date. :)

    Og mags; ikke vær så kresen!

    SvarSlett
  4. Jeg vil og på date ;-)

    Hilsen "Mongo fra BigHill"

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...