fredag, mars 30, 2012

Om paradise og bootybuilding

Hallo! Aller først må jeg bare si at denne dagen er viet helt og holdent til å glede seg til påskeferien. Det er palmefredag og pakking her, jeg nekter å ta innover meg at turfølget mitt ligger som slakt på sofaen med noe som ligner på en kjip forkjølelse. Alt utover pakking og bye-byes føles irrelevant i dag, så ille er det. Jeg skal bare gi en bitteliten status på bootybuildingen og en bitteliten status på Paradise Hotel, for det opptar min tid det også, før jeg drar til Finse på påskeferie. Jeg gikk hardt i Paradise-fella den dagen jeg ba om tips til tv-serier og liksom ikke fikk tipsene før det var for sent.

Dere skjønner vel at dette er gøy.

This is paradise 2012: På Paradise Hotel skjer det samme hvert år, men deltakerne må gå bittelitt lenger hvert år for å holde interessen vedlike, så årets deltakere er helt crazy. Det som har skjedd er at Iselin hadde sex i første episode, neida, joda, og etterpå har hun hatt sex i hver eneste episode, og en gang gikk de ut av rommet for å gjøre det på terrassen. Hvorfor det, jeg vet ikke. Iselin sier at hun "er nok ikke den smarteste jenta i skuffen", men det kan også være et taktisk spill, mind you.  Hvorfor det! Man skulle tro det handlet om en VELDIG stor gevinst for å vinne dette spillet, men vinneren får vel 100 000 kroner eller noe sånt, og da på bekostning av alle framtidige karrieremuligheter.

Iselin, tenker du mest på seg selv eller gruppa? «Jeg tenker mest på meg selv og hele gruppa», svarer hun.

Hi hi! Skjønner ikke reglene og skjønner ingenting.

Bootybuilding var helt toppers. Marit, kan du høre meg? Jeg brukte tre kvarter på økt nummer to, så jeg vant. Jeg ble ikke sterkest kanskje, men jeg ble mye fortere ferdig. Inkludert squashen jeg brukte som kardio tok en bootybuildingøkt én time. Ingenting var vanskelig, så alt var bare kult. Jeg visste ikke hva booty betydde, om det var kropp eller rumpe, men nå har jeg funnet ut at det betyr så mye mer..

Som for eksempel jentetiss.

BootyBUILDING betyr aller mest et fint nytt treningsprogram for min del. Jeg ser ikke for meg og tror heller ikke at jeg får en større rumpe av dette. Og en annen ting; Når jeg blir spurt på jobben om man får store lår av å trene bein så svarer jeg at man får vel ikke stor mage av å trene mage. Det syns jeg var lurt kommet på. Same goes for booty sikkert.

Grøt er den nye in-maten forresten. Nisj! Joda, det står i Aftenposten. Om jeg kan få være bittelitt kritisk så må jeg si at Aftenposten har misforstått in-maten når de presenterer oppskrifter på rømmegrøt og risengrøt i sidemenyen, men det var moro å lese likevel. Om grøtbarer som Stoats Oats og vm i grøtkoking.. skulle ønske det var her. Gled dere til Nathalie og jeg starter Pimped-up Porridge Take-away.

Bildene er også feil, men tanken er KJEMPEgod. :)

Håper dere får en fin påske alle sammen! Jeg sender et påskehjerte. Det er laget av sjokoladepålegg på en pære, og det er laget med masse kjærlighet av en liten østlending som har lært å lage sjokoladepålegg hos Lille Kristine. Se hvor glad HUN ble: Hun døde av lykke i kommentarfeltet.

God påske!

Hilsen et par briller med joggebukser på.

21 kommentarer:

  1. God tur til fjells Chassolini!! Og god bedring til Østlendingen din fra en med-østlending! :)

    Jeg for min del føler meg særdeles naken og utlevert - Tina goes bloggin'!! Iiiik!! Ta en titt før jeg ombestemmer meg og sletter heila driden!! :P

    Glad påsk!! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurra, du er vel et påskeegg! Med dating gone bad? :P Håper du får en nydelig påske du også! Håper du egentlig er siddis in disguise. :-)))))

      Slett
    2. Den lille østlendingen30 mars, 2012 20:55

      ! Takk fine Tina - som jeg ikke engang vet hvem er! En blogg som har gått den lille østlendingen hus forbi? Nisj? Den skal sjekkes ut seinere altså... GLD PÅSK. Puss och kram

      Slett
    3. Er faktisk halvt vestlending, dog lengre opp på Vestlandet, Sunnmøre for å være presis!! Når det er sagt så holder jeg med deg i å finne deg en siddis lille Østlending!! Det er noe med Rogalands-genene, det er jeg overbevist om!! :D

      Ikke gå dere vekk, grav dere ned i tide, ingen skam å snu osv!! :*

      Slett
    4. Det var veldig hyggelig sagt. Jeg ville valgt østlandsgener ka ti som helst nemlig. :-*

      Slett
  2. Kjære deg. Har du sett rumpa mi? Det er klart at rumpa kan bli større!!! Magemuskler vokser, og rumpe vokser, men når rumpa er større i utgangspunktet, så kan den jo vokse seg større enn mage. Liksom.

    Jeg nekter å tro at du kan ha brukt 45 minutter. Niks piks pauser ihvertfall...og tøying og dynamisk oppvarming. Og spesifikk oppvarming 50%, 70% og 90% blablabla???

    Pfffft!

    Men jeg er glad i deg fordeom. Og er det sånn at Fjollsebesøket er syk og ikke kan bli med på tur. Det får jeg helt vondt inni meg av å tenke på!!! Si at det ikke er sant!!!

    Klem til begge to :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ho ho ho! Nå lo jeg høyt, for rumpa di ser VIRKELIG ut som om noen har styrketrent den. Det blir spennende å se da.. :) Angående mine 45 minutter så kan jeg fortelle at det går mye fortere for meg å varme opp til 35 kilo, enn det gjør for deg å varme opp til 80. Dynamisk oppvarming har jeg aldri hørt om. Er det noe slags yogagreier?

      Glad i deg også! Fjollsebesøket tvangssendes til fjells fordetom. Vi kaller det et kuropphold. :)

      Kjempeklem!

      Slett
    2. Den lille østlendingen30 mars, 2012 21:29

      Marit: Tusen takk for sympatien Marit. Jeg blir nok med på tur. Uansett. Det fins ikke dårlig helse - bare dårlig innstilling visst. (!!)

      Angående dynamsik oppvarming... spør Frigg om det Marit. Marte skulle nemlig vise meg det i høst en gang... hvor jeg har fått for meg at hun viste meg STATISK OPPVARMING! I ettertid har hun sagt at det VAR EGENTLIG dynamisk... lurer på hva hun EGENTLIG viste meg altså... det virket ikke helt reglementert... :P

      GLAD PÅSK!!

      Slett
  3. Ha ha ha igjen. Marte er så utspekulert! Statisk oppvarming kan bare skje når to personer ligger tett i tett og musestille, eller som når jeg varmer opp i solsengen. Jeg gjetter det første på Marte. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. den lille østlendingen30 mars, 2012 22:33

      Mhmmmmm.... :D

      Slett
  4. Halla bisnæss kompanjong! Ja, jeg kom også over denne artikkelen om at nå er grøten trendy, og da tenkte jeg.. 'jaggu ,nå burde egentlig Pimped-up Porridge Take-away allerede vært åpnet..' ..for tenk deg alle kundene som hadde strømmet til nå.. ! Hmmm.. Kan man forresten få Michelin stjerne for å selge trendy grøt? Hadde bare vært litt kult.. men ikke noe nødvendig altså.. ;)

    God påske! Kos dere masse på tur! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Eller Porridge to the People, det kunne vært enda kulere. Vi bør gå hardt ut tenker jeg. He he, du sier det som om vi skulle fått Michelinstjernen ene og alene fordi det var så kult og trendy, og det syns jeg høres VELDIG fornuftig ut.

      Riktig påske til deg også. <3

      Slett
  5. Hihihi!! Jeg har ikke kommentert før jeg, men nå er det på tide! Ler like godt hver gang jeg er her inne :)
    Hun Iselin virket ikke særlig smart nei :S Jeg har ikke fulgt med i år, men nå skal jeg jammen meg ta meg et lite maraton på TV3.no, og få med meg galskapen ;)
    God påske :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Så kult med en ny blogg! Det er på tv3.no jeg tilbringer dagene mine selv, og for en fest det er altså. Hvor langt har du kommet? Jeg har kommet til episode 9, så jeg har litt å ta igjen etter ferien. Men! Det blir aller best hvis du leser referatene på comoyo.no/filter. Sjekk det ut!

      Slett
  6. Jeg så nettopp en kvart episode på tv3.no for å se dette her live.. Hva skjer med verden?=O
    Wii, grøt er det nye lavkarbo<3

    SvarSlett
  7. Alltid en fryd å lese innleggene dine! Jeg sitter å humrer for meg selv her mens jeg tenker at jeg aldri kommer til å kalle en datter eller til og med et husdyr Iselin etter dette! Og jaaa, woho, grøt er den nye in maten!!! Det er jo litt last news for oss er det ikke, du var vel strengt tatt forut der ;) Tha queen of porrige!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hoho! Hvis du kaller husdyret ditt for Iselin så må det være med et fandenivoldsk glimt i øyet, og så må du bruke det som unnskyldning for at dyret aldri ble kastrert. Tusen takk som queen! Glad nå. :D

      Slett
  8. Hihi, du er virkelig festlig :)

    Må innrømme at jeg følger med på dette galskapens hotell, selv. Så én episode forrige uke, og lo så mye at jeg bare måtte fortsette.

    Nå er det snart grøt-tid. Siden jeg er så in!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi skulle sett det sammen alle sammen, det er aller morsomst når man kan dele det med noen. Sjekk ut comoyo.no/filter du også. :P

      Slett
  9. Nå døde jeg, sånn bitte litte granne. Hahahahaha, osv.
    -mens hunden min ser rart på meg og lurer på hvorfor i alle dager jeg ler så fælt.

    Takk for link!!

    SvarSlett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...