onsdag, januar 07, 2009

Mitt Afrika

Jeg klarer ikke hente fram mine egne bilder, saa dette er Torgrim sine. Litt pinlig at alle derfor er av meg, men her er uansett noen smakebiter av mitt Afrika. Vi er naa ved Elefantkysten, dette er det Indiske hav, klokken 06.00 i morges.

Dyrene er alle veier, helt sykt!

Jeg tar ned julepynten.

Bikini har liksom vært uniformen disse siste to ukene.

Jeg vil motbevise teorien om at antilopen loeper fortere enn mennesket.

Vi gjoer litt hiking og litt sykling og litt kajakk, og i dag skal vi paa deep sea fishing for en sverdfisk til middag.

Venter paa bussen..

Tilfeldig bosetning i Soweto.

Forferdelige Johannesburg maatte ses fra bilen, med vinduet opprullet og doerene laast. Virkelig trist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...