onsdag, desember 07, 2016

Uken som gikk

Høydepunkt:
Jeg fikk lede langturen jeg ba om for DNT! Og den skal bli lenger enn som så, for jeg skal begynne å gå før turen starter, og fortsette en uke etterpå. Snart kommer snøen!

Venter på snøen.

Nedepunkt(?):
Å jobbe i leiligheten hver ledige time. Det er gøy, men det tar så mye tid. Jeg kan forresten vise før og etter-bilder, - mye gøyere! Sånn så det ut da vi overtok:


Gaanske fint, men ikke fint nok.
Og sånn ser det ut nå:


Dritfint!
Musikk:
Julelisten på repeat.

Trening:
Svært lite trening nå, men fortsatt fokus på bein. Pga knærne.

Grr.
Ukens underholdning: 
Nye og gamle Monsen-episoder.

Ukens bok: 
Haren med øyne av rav.

Litt kjedelig, men snart ferdig.

Julegaver i boks: 
Én. Men den er jeg veldig fornøyd med.

Proteinbarer: 
Ni kanskje? De var på tilbud og de dukker opp i kalenderen, så det er liksom det vi spiser i den tomme leiligheten. Til og med på dugnad: Noen som vil ha proteinbarer? Nei? Okei.

Alkoholenheter:
Tre.

Egentlig har uken gått seint, så det er nok derfor jeg oppsummerer på en onsdag. Noen bedre?

8 kommentarer:

  1. Den boka ble jeg aldri ferdig med. Men så fikk jeg den i gave (leser nesten aldri ferdig bøker jeg får i gave) og på engelsk (synes skjønnlitteratur er så kjedelig på engelsk), så da er det greit.

    Høydepunkt: I dag. Det er en sånn dag jeg kunne vunnet vikinglotto om jeg tippet.

    Bunnpunkt (eller lavmål): Tidligere i dag, da alt gikk i krøll på jobb. Eller i går, når jeg bestemte meg for å legge meg før dagsrevyen.

    Musikk: Alltid Will Smith.

    Trening: Rakk ikke trene før jobb i dag selv om jeg la meg tidlig(!) i går.

    Underholdning: Alltid skam. (Men nye Monsen på søndager til frokosten).

    Julegaver: nesten alle er i boks, bortsett fra de viktige.

    Alkoholenheter: Ingen etter mandag. Om vi teller fra forrige onsdag.... nok til å dekke et julebord for en liten norsk bedrift.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lille-t! Nydelig oppsummering!
      Hva skjedde i dag som nesten lignet på vikinglotto? :P Eller da du bestemte deg for å legge deg før Dagsrevyen? Klarte du det ikke?

      Musikk: Som i filmstjernen? Kult!
      Trening: Men du rakk det i dag. :)
      Underholdning: Kult! Jeg har smugkikket jeg også.

      Ha ha til alkoholenhetene. Du skulle prøvd julebord med et treningssenter. Det er som om de drikker én gang i året, og tar igjen ALT! Helt vilt.

      Slett
  2. Oppussing er slitsomt, men det lille jeg har fått sett ser veldig bra ut :-)

    Høydepunkt: Onsdag. Fikk dusje og baby var fornøyd hele dagen!

    Nedepunkt: Tirsdag. Sliten. Grining. Både meg og babyen.

    Musikk: Lyden fra tv'en.

    Bok: Jeg har ikke lest siden bryllupsreisen, men håper jeg får en bok til jul. Den ryddeboka.

    Trening: 30 min gåtur med vogn og en baby-kettlebell som vedheng 24/7.

    Underholdning: Baby som lager grimaser, og Skam. Alltid Skam!

    Julegaver: 3 stk er pakket inn, 1 skal pakkes inn og 10 må kjøpes inn.

    Alkoholenheter: Ingen siden januar. Hoho

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen alkoholenheter siden januar! Oh boy, du har mye å ta igjen.

      Yay til onsdagen og kondolerer til tirsdagen. Jeg grein også på onsdag, bare fordi jeg var så møkklei og sliten.

      Bok: Her har du også mye å ta igjen!
      Og ha ha DITTO til trening.

      Jeg gleder meg til å drikke og trene med deg igjen. Det må jo bli en fest begge deler. :*

      Slett
  3. Høydepunkt: Jentreff i går kveld!
    Nedepunkt: Legetime på onsdag
    Musikk: jULEMUSIKK - NÅ "It's snowing on my Piano" av Bygge Wesseltoft.
    Trening:Ja. Intervallspinn i går. Og stryketrening på toppis (bein) på tirsdag. Ellers er treningen byttet ut med leilighetsgreier.
    Ukens underholdning: Jentetreff i går kveld
    Ukens bok: Lydbok - Reisen til julestjernen
    Julegaver i boks: 2. Men jeg vet hva jeg skal kjøpe til alle.
    Alkoholenheter: Ingen. I det heile tatt. Mulig jeg tar et glass champagne på julaften.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hello bebbis

      Har ikke hørt Bugge på julemusikk. Var det bra altså? Kult! Vil du bli med meg i begravelse i dag? Jeg gleder meg til det er overstått. Hadde en kunde her nettopp som skulle ha gaveleker og drikkekalas hele helgen. Han mente vi kanskje kunne kombinere det med oppussing, og så ble det mye gøyere? Det er verdt å prøve.

      Høres ut som et superdupert jentetreff. <3

      Slett
    2. Du liker ikke Bugge. Og nesten ikke lyd. Skal vi lydisolere biblioteket? Så jeg kan danse rundt i stua til full guffe hele året?

      Slett
    3. Ha ha. Okei. ;)

      Men Bugge var litt kjedelig - litt lite lyd faktisk.

      Slett

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...