mandag, mars 08, 2010

"Spisedag"

Fine helgen! Hodet er fullt av mat og trening, og det ble helgen også full av. Men ikke bare det; jeg har fått treffe brors nye kjæreste, lunsjet på kafé og vært i kjempeflott 30-årsdag. Les Mills hadde ny kvartalsutdanning og det er alltid gøy. Blablabla.

Selv om jeg bare hadde testet dietten i 4 dager føltes det riktig å ta "spisedagen" på søndag. Tanken var at jeg etter klokken attenhundre skulle spise mer karbohydrater og generelt mer mat. Hipp-hipp! Hadde ikke dette vært en del av dealen hadde jeg sagt pent neitakk til hele kostholdsplanen.

Hva skal man spise når man endelig kan spise hva man vil? PT foreslo snop, chips, pizza og brus, men det fristet lite. Jeg har ikke spist snop, pizza, brus og chips på aldri den tid, så jeg trengte ikke å begynne nå. Det jeg savnet var frukt og kakaogrøt! Jeg var helt tom for energi på søndag så jeg begynte på frukten litt tidligere enn klokken attenhundre og spiste 2 appelsiner og 5 kiwier. Mmm! Deretter spiste jeg to skiver rugbrød med kaviar og tomat, og til kvelds lagde jeg standard havregrøt med kakao, prottis og peanøttsmør. Altså bare min vanlige mat. Jeg måtte fokusere på å ikke gå bananas som jeg ellers er så flink til, men det ble en ekstra kvelds før jeg la meg, med lomper og tunfisk og oliven. Oo, ekstravaganza.

Neste dag var alle grammene på plass igjen på vekten. Jaja. Merkelig opplegg.

En annen kuriositet er at "kakaogrøt" er det vanligste søkeordet for nye gjester til bloggen! Av det kan vi konkludere at kakaogrøt er et ord, og at det nok finnes flere enn meg som lager grøt som smaker sjokolade. Kult!

Og til slutt. Jeg har testet Ripped freak. Det var mitt eget forslag, men PT ble ekstremt gira da jeg foreslo det. Jeg tar en pille hver morgen og en før trening på ettermiddagen. Ripped freak består av koffein, grønn te-ekstrakt, chilli-type-ekstrakt og slikt, og skal gi heftig fettforbrenning. Det jeg merker er to ting:
  1. Jeg tisser grønt
  2. Jeg løper alle trappene på jobben to ganger før jeg går inn på kontoret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Les mer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...